Nstin Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hva heter den serven? Mener å huske at den het Haumarush.. før iallefall. Og over alt hører jeg at folk omtaler den som haumarush.. men på realmlista mi står det haomarush :S Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 jepp den ble skifta navn på av en eller annen grunn :S Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Ok.. bra! Trudde jeg hadde blitt sinnsyk ell no Alle lo av meg i general når jeg sa at den het haomarush. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Ok.. bra! Trudde jeg hadde blitt sinnsyk ell no Alle lo av meg i general når jeg sa at den het haomarush. Edit: jeg trykka jo bare en gang :S Endret 3. januar 2006 av Nstin Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 derfor ble det dobbelt post? Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Navnet ble skiftet fordi det visstnok var en skriveleif fra begynnelsen av. Må si jeg ble litt forvirret da jeg logget inn første gang etter at de skiftet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå