x-team Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei. Jeg kjøpte en Samsung Syncmaster LCD skjerm for ca 2mnd siden og jeg oppdaga for en stund siden at det er pixel feiler på skjermen. Hva kan jeg gjøre med dette når det gjelder garangti? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kanskje du er heldig, og denne skjermen er under Samsungs Pixelfeilfri garanti? Spørs litt hva slags pixelfeil det er, er det 3 eller mer døde pixler, så har du rett på ny skjerm fra butikken. Du kan prøve å gnikke med tommelen på dem, og se om de går bort.. Mens skjermen er avslått. Funka på min. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Er pixlel feil på et sted på skjermen men er mye mer enn 3 'prikker' liksom.. Men skal prøve det Lenke til kommentar
raysv Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Om dette går på garantien har vel også litt å si på "hvordan" pixel feil det er, altså hvor på skjermen de befinner seg, hvor mange i prosent samt hvilken farge det er på de døde pixlene? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Det er forskjell på lysende og fargede pixler, det er også krav om at de må være så og så mange i cluster (i ett tett område) eller enda fler spredt over hele. Les garantibetingelsene til skjermen din. Hvis ikke det er ett spesielt tilfelle, samt at din skjerm ikke faller under en egen spesiell pixelfeilgaranti, må jeg nok dessverre beklage og si at du må nok leve med denne videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå