poffer Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Økning av hastigheten uten prisøkning høres vel hyggelig ut for de fleste men her i nord har denne genistreken fra online blitt et mareritt for meg og mange andre. Nettet fungerer fint må morgenen, tidlig ettermiddag og natt men i fra ca kl 18 og fram til klokka 24 er alt bare ræva! Helt umulig å komme inn på en spillserver pga altfor høyt ping.... Pinget online.no i 21 tiden og fikk da 237ms... Når alt er ok ligger denne på litt over 30ms Helt umulig å få noen fornuftige svar fra kundeservice vedr saken. Har feilmeldt dette flere ganger siden helvete startet den 25.11.05 men får bare melding om at feilen er utbedret, men det er den alldeles ikke! Fikk en mail fra kundeservice i dag på en henvendelse jeg gjorde til dem i romjula. Saken var den at noen fra telavie hadde sjekket linja mi og funnet den helt i orden noe jeg selv og var klar over. Litt rart om det skulle være noe feil med min linje mellom kl 18 og 24 hver dag... Har dessuten en kamerat som opplever akkurat det samme på de samme klokkeslettene og han er ikke engang koblet opp mot samme sentral som meg.... Uansett, svaret jeg fikk fra online var en link til feilmeldingstjenesten deres.... Begynner nesten å lure på om de på kundeservice ikke kan lese og heller ikke forstår norsk Hva i himmelske navn skulle vært vitsen med å feilmelde samme feil enda en gang når telavie nettopp hadde vært og sjekket linja og funnet den i orden.....? Virker som skuespill hele greiene. En trenger vel ikke ha så fryktelig høy iQ for å skønne at de har et kapasitetsproblem siden problemet kun oppstår i det tidsrommet på døgnet da trafikken mest sannsynlig er størst. Tror jeg blir sprø snart.... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Bor i Tromsø, å har samme problem. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Bor på stjørdal/Trodheim. Vi har også det samme problemet. Ringte å klagde til de i går. De skulle sjekke det. Var vist mange i hele norge som hadde samme problemet. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Ja vi får håpe på et mirakel Har feilmeldt samme feilen 5 eller 6 ganger siden 25 november uten at noe har skjedd sålangt... Nytter ikke bytte til noen andre leverandører heller, iallefall ikke her oppe i gokk. Har sjekket både med Direct connect og tiscali(Telenor dette og) kunder og hos dem står det visst enda værre til. Helt utrolig at de lot telenor beholde linjene når firmaet ble "privatisert" Å sikre telekommunikasjon burdte ha vært en statlig oppgave. Slik det er nå med telenor networks så er det jo bukken som passer havresekken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå