.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Dredg The Mars Volta A Perfect Circle Tool Kyuss Tomahawk Damnation In Flames Franz Ferdinand Velvet Revolver Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Rart ingen har nevnt Mötley Crue egentlig. Det er jo fett da Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Rart ingen har nevnt Mötley Crue egentlig. Det er jo fett da 5437448[/snapback] Blodharry og dårlig. Brukt denne før, men allikevel. The people you would have overdose on drugs never would. Like Mötley Crüe would never fucking overdose, man, never. You could put them in a room with two tons of crack, they'd come out half an hour later, shouting "ROCK ON". Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Jeg ser at The Beatles og The Kinks har sneket seg inn på listen din. De to bandene er hovedinspirasjonskilden til Kevin Barnes, mannen bak bandet Of Montreal, intet mindre enn mitt favorittband. De holder på ennå, og har gitt ut omlag ti skiver. Fine album å begynne med: Cherry Peel (for verdens koseligste kjærlighetssanger), The Gay Parade (for verdens gladeste musikk, mye piano involvert) og Satanic Panic in the Attic (for noe rocka). 5391173[/snapback] Digg det er andre fans av Of Montreal her! Bør absolutt sjekkes ut! Ellers synes jeg du burde sjekke ut Mastodon. Du har mange av de andre pionerene på lista di, og jeg synes Mastodon har mye av den samme "in-your-face"-beinharde attituden som Metallica i sin tid hadde. Et av de få bandene som klarer å være mektige uten å bli pompøse og harry. Et metalband av det nye milleniet; virkelig nyskapende, suggererende og vanvittig fett! Endret 14. januar 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Får vel nevne last.fm nettradioen, mye bra der. Registrer deg på last.fm, last ned radioen, og skriv inn navnet på en gruppe eller sjanger du liker, så kommer det opp lignende grupper, og du får høre hele sanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå