oPeq Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Liste over band/artister jeg liker: -Metallica -Black Sabbath -Pink Floyd -Led Zeppelin -Thin Lizzy -Franz Ferdinand -Barenaked Ladies -The Who -The Hives -The Rolling Stones -The Beatles -Prince -AC/DC -Gluecifer -Guns 'N' Roses -The Kinks -Foo Fighters -Nirvana -David Bowie -Turnoneger -The Darkness -Sam Cooke -The Strokes -Elvis -Bob Dylan -Jimi Hendrix -Lenny Kravitz -U2 -Frank Zappa -The Doors -The Clash -Ramones -The Beach Boys -Red hot Chillipeppers -The Sex pistols -John Lennon Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Prøve ...And You Will KNow Us by the Trail of Dead kanskje? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Prøv å skrive inn noen av bandene dine her. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kan jo prøve Pandora.com også. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Sjekk ut "The Hellacopters" Lenke til kommentar
Toa Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Disse burde stått på listen din: Alice in Chains Soundgarden Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Sjekk ut: System of a Down, Span, (senere)Anathema, Susperia, Testament, Megadeth, A Perfect Circle, Rage Against The Machine Nenvte er artister som spiller lignende stil som en del nevnte band eller har mye innflytelse fra nevnte band. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Skid Row. Siden jeg tror du laster ned musikk, () kan jeg anbefale "Youth Gone Wild", "18 and Life" og "Wasted Time". Gary Moore. Anbefaler "Wild Frontier", "Over the Hills And Far Away" og "Parisienne Walkways" Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Tool Isis Pelican King Crimson Sonic Youth The Velvet Underground My Bloody Valentine The Cure Joy Division Interpol The Editors Belle & Sebastian Lemonheads The Hidden Cameras Townes Van Zandt Bright Eyes Nick Drake Neil Young Black Flag Ramones Endret 3. januar 2006 av Undertow Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Vel, så lenge du har Thin Lizzy på lista di ser jeg ingen grunn til å foreslå noe som helst. Det burde holde lenge. T'Weed ...og jeg innså plutselig at jeg ble invadert av spam-spøkelset... Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Deep Purple Blue Öyster Cult Danko Jones Iggy Pop Ricochets Tommy Bolin Franz Ferdinand Rory Gallagher Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Prøv å skrive inn noen av bandene dine her. 5375600[/snapback] den siden der var genial! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 oPeq: Du skal teste ut Uriah Heep! Begynn med albumene Look at Yourself og Salisbury. Hvis musikken faller i smak, kan du gjerne sjekke ut litt mer av frontmannen Ken Hensley. Hn har både solo- og bandprosjekter utenom hovedbandet. Mange skjulte skatter... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 A Perfect Circle Dream Theater The Offspring Opeth (Damnation skiva) Pantera Slayer Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Korn American Head Charge Children Of Bodom Dream Theater Pantera System of a down Er konge band Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg ser at The Beatles og The Kinks har sneket seg inn på listen din. De to bandene er hovedinspirasjonskilden til Kevin Barnes, mannen bak bandet Of Montreal, intet mindre enn mitt favorittband. De holder på ennå, og har gitt ut omlag ti skiver. Fine album å begynne med: Cherry Peel (for verdens koseligste kjærlighetssanger), The Gay Parade (for verdens gladeste musikk, mye piano involvert) og Satanic Panic in the Attic (for noe rocka). Utvalget av MP3-er på hjemmesiden deres byr ikke på det aller beste, skjønt «Lysergic Bliss» (fra Satanic Panic in the Attic, det nest nyeste albumet) svinger som et rent helvete. Anbefales. Vær oppmerksom på at de to siste skivene deres er mye mer elektroniske enn de forrige, spesielt den aller nyeste, The Sunlandic Twins, som er langtfra deres beste. Ikke begynn med den, selv om det typisk er den man finner på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Du kan også sjekke ut Muse, El Caco og Animal Alpha. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hva med: -Danzig -The Band -Cream -Creedence Clearwater Revival Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå