Anonym234 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Men jeg vet ikke hva jeg kommer til å syns er gøy. Har bare hatt NES før, og da var super mario bros 3 favoritten. Hva syns du er morsomt? Finnes det noen bra skytespill? Hvordan er sims2 til ps2, er det likt som til pc? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 I samme sjanger som SMB3 har vi jo et par klassikere: Ratchet & Clank Ratchet & Clank: Going Commando Ratchet & Clank: Up Your Arsenal Det nyeste spillet i serien, Ratchet: Gladiator anbefaler jeg imidlertid ikke. Det er ikke nødvendig å ha spilt de tidligere spillene i serien for å ha glede av noen av de, og de burde befinne seg til en rimelig pris i alle velutrustede spillbutikker over det ganske land. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Må bare støtte opp om forslagene til fiskfisk her. Ratchet&Clank er kjempegode spill, og dersom du liker Mario, så er det stor sjanse for at du vil like disse også. Når det gjelder skytespill så er det jo alltid mange av dem. Jeg spiller imidlertid ikke ofte nok den type spill til å kunne uttale meg om hvilket spill som er det beste. Sims 2 er nok en del likt som PC-versjonen, men en del forandringer også selvsagt, for å kunne passe til håndkontroll-styring. Jeg har aldri prøvd dette selv, og kan heller ikke skjønne hvordan en sånn type spill kan fungere bra nok ved styring med håndkontroll, men... Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Ratchet & Clank eier. Jeg var skuffet over den siste nå, men spill de fra starten. Ufattelig bra spill både for barn og voksene, gutter og jenter. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 I tillegg til Ratchet & Clank så finnes også: Jak and Daxter: The Precursor Legacy Jak II Jak 3 Vil også anbefale deg å prøve We Love Katamari. Og Eye-Toy spillene er også kjempeunderholdende, spesielt om du har venner på besøk. Lenke til kommentar
GaboonViper Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Men jeg vet ikke hva jeg kommer til å syns er gøy. Har bare hatt NES før, og da var super mario bros 3 favoritten. Hva syns du er morsomt? Finnes det noen bra skytespill? Hvordan er sims2 til ps2, er det likt som til pc? 5375299[/snapback] Sims 2 til Ps2 har samme oppsett eller "mål" som på pc, men personlig synes jeg at kontrollen på ps2 ikke passer til sims. Ufattelig mye gøy å spille Sims 2 til pc etter min mening. Nå har jeg ikke Ps2 selv, men jeg har spilt det ofte hos venner. God of war og Burnout 3: takedown er veeldig gøy å spille. Ellers har Gamespot Resident evil 4 som "highest rated ps2 game" og den får kommentaren "Why isn't every game like this?" på video review'en. Du kan prøve å se litt runt der etter spill som vil passe interessen din. Endret 3. januar 2006 av GaboonViper Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Får sjekke ut Ratchet & Clank. Har kjøpt Gran Turismo 4, da. Det var visst det beste bilspillet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Noen som har erfaring med Silent Hill? Hvilke andre spill allà det er kult? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Noen som har erfaring med Silent Hill? Hvilke andre spill allà det er kult? 5388812[/snapback] Resident Evil 4 er eit av dei betre skrekkspela på markedet. Forøvrig passer denne tråden betre under "Spørsmål og svar - Konsoll" og flyttes derfor dit. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Synes du kan gå for Final Fantasy X eller X2. HVis du først setter deg inn i det, er jeg helt sikker på at du kommer til å like det. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Singstar funker som party-spill. Hadde mine tvil, men ble konvertert på nachspiel nå på nyttårsaften. "Everybody was kuuung fu fiiiighting...." Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Noen som har erfaring med Silent Hill? Hvilke andre spill allà det er kult? 5388812[/snapback] Kan jo prøve Project Zero. Utrolig skummelt og fått god kritikk. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Farenheit er ett bra spill... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Kjæresten min liker GTA veldig godt. ^^ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Og for alt som er hellig her i verden sjekk ut God Of War! Lenke til kommentar
DarkFame Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Noen som har erfaring med Silent Hill? Hvilke andre spill allà det er kult? 5388812[/snapback] Silent Hill 2 er klart best av de Silent Hill spillene du finner til PS2. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Gode historier: Final Fantasy X Kingdom Hearts Snikespill: Splinter Cell Chaos Theory Hitman: Contracts Andre: Grand Theft Auto San Andreas Grand Theft Auto Vice City Grand Theft Auto 3 Velger du et eller noen av disse spillene så har du valgt bra Men hvis du virkelig skal slå til, så kjøp Final Fantasy VII. Det mener jeg er tidenes beste spill Endret 9. januar 2006 av Strife_Cloud Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Silent Hill er et bra spill på alle måter, men skal du virkelig drite i buksa så kjøper du deg Project Zero 2. Spillet er så psykisk skummelt at du neste ikke tørr å spille videre. Etter min menig så er Jak and Daxter det aller beste plattformspillet til den svarte boksen og er som alle andre sier en perle blant få... Hvis du vil være litt hardcore så venter du på ICO eller Shadow of the Colossus som skal relanseres/lanseres i slutten av Februar. Vi gamere ser på disse to spillene som kunst og er absolutt verdt en titt. Håper det hjalp Endret 9. januar 2006 av SulkyIce Dude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå