hemo Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Eg aktiverte automatisk innlogging på ein Ubuntu, som fungerte fint... No nekter den å lasta desktop/skrivebord. Musa er der, og eg kan ta Ctrl+Alt+F1 for å få opp kommandovindauge (som eg ikkje hugsar korleis eg kjem ut av). Finnes det feilsøkings tips ein stad? Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 prøv å restarte i failsafe? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Failsafe? Ctrl+Alt+Backspace gjev loginprompt, men etter brukarnamn og passord, kjem det ikkje opp noko skrivebord. Berre musepila... PS! Grub seier at eg kan trykka Esc, og så f.eks. ta Ubuntu, kernel 2.6.12-10-386 (recovery mode). Er dette såkalla "failsafe"? Resultatet er såfall ein kommandoprompt... Lenke til kommentar
Palme Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Når du har kommet inn der skriver du startx Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 var recovery mode jeg tenkte på ja.... Lenke til kommentar
hemo Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Då fekk eg opp X, som har litt anna bakgrunn. Elles er alt likt. Ingen desktop, berre musepeikar... Edit: bump Endret 4. januar 2006 av hemo Lenke til kommentar
hemo Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Altså kjem det framleis ikkje noko skrivebord opp, etter at eg loggar inn eller tar startx i recovery mode. Skal eg formatera og installera Ubuntu på ny? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Dette er bare ett shot in the dark, men du kan jo kanskje prøve å reinstallere GNOME? Eventuelt prøve å installere KDE? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Korleis kan eg reinstallera GNOME, då? Pakkeadministrasjon? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 sudo apt-get remove gdm sudo apt-get install gdm Lenke til kommentar
hemo Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Strange! Det fungerer ikkje no heller... Eg starta ikkje på ny mellom dei to kommandoane, altså... men maskina jobba masse, og det såg ut til å ha gått bra... bare at eg ikkje får opp noko skrivebord :-s Har du kommandoen for å installera KDE på same måte? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Prøv: sudo apt-get install kdm Endret 6. januar 2006 av Lassie Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Du har sikkert lekt deg for mye med innstillingene i GNOME Fjern alle configmappene i hjemmeområdet ditt (~/.gnome osv). Lenke til kommentar
hemo Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 ja, nei... eg har nok ikkje tulla med nokon ting... cd ~/.gnome ls -al cd gnome-vfs ls -al 15 byte stor .trash_entry_cache Var det noko der eg skulle sletta? PS! Eg fann ingen andre mapper enn den gnome-vfs, under ~/.gnome Elles kan eg sei at installasjon av KDE ikkje hjalp. Eg får KDE loginprompt, får logga inn utan problem, og får opp KDE bakgrunnsbilde, men så er det stopp. Ingen skrivebord :-( Lenke til kommentar
xeon Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 cd ~ rm -rf .* så sletter du alle config-filer (og muligens noe mer..).. Ikke vær innlogget når du gjør det. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det skal ikkje vera naudsynt å gjera noko så stort som reinstall. Fjern config-filer, så startar du GDM på nytt. Les logg-filar og sei oss kva som står. ls /var/log (finn relevante ting her, og post det)... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Du kommer tilbake med Alt-F7. Bruker du KDM eller GDM? Hvis du går inn i /etc/gdm/ og åpner filen gdm.conf, kan du prøve i første omgang å disable automatisk innlogging ved å endre til følgende: [daemon] # Automatic login, if true the first local screen will automatically logged # in as user as set with AutomaticLogin key. AutomaticLoginEnable=false AutomaticLogin= Lenke til kommentar
hemo Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 I innlogginsskjermen til KDE, kan eg klikka Menu og console login. Når eg tar cd ~ rm -rf .* ..kjem det opp: rm: cannot remove `.' or `..' rm: cannot remove `.' or `..' Når eg tar dette: cd ~ ls -al ..kjem det berre opp Desktop (som er tom) og Musikk (som er ei mappa med musikk som eg har lagt der). Eg finn såfall ingen fleire filer eg kan sletta (ikkje med min begrensa linuxkunnskap, såfall), og skrivebordet dukkar ikkje opp att :-( Lenke til kommentar
hemo Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Det skal ikkje vera naudsynt å gjera noko så stort som reinstall. Fjern config-filer, så startar du GDM på nytt. Les logg-filar og sei oss kva som står. ls /var/log (finn relevante ting her, og post det)... 5404510[/snapback] Eg trur reinstall er naudsynt når ein har liten kunnskap om linux. Men før eg gjer det: 1 - Filer under /var/log som har dato og tid som kan passe, er: acpid auth.log btmp daemon.log debug dmesg evms-engiene.log faillog kdm.log kern.log lastlog messages scrollkeeper.log syslog wtmp Xorg.0.log 2 - Så vidt eg veit, kan eg ikkje putta desse filene til detta forumet frå kommandoprompten i linux. Eg kan rett nok pinga ut, så maskina er på nett... Kanskje eg kan puta log-filer til ein ftp-server, og så plukka filene opp frå ein fungerande maskin? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Du kommer tilbake med Alt-F7. Bruker du KDM eller GDM? Hvis du går inn i /etc/gdm/ og åpner filen gdm.conf, kan du prøve i første omgang å disable automatisk innlogging ved å endre til følgende: [daemon] # Automatic login, if true the first local screen will automatically logged # in as user as set with AutomaticLogin key. AutomaticLoginEnable=false AutomaticLogin= 5404674[/snapback] For å endra /etc/gdm/gdm.conf, prøver eg (for andre gong) å ta i bruk vim: vim /etc/gdm/gdm.conf ..så blar eg til linja og tar i for Insert. Når eg har redigert ferdig, tar eg [Esc]:wq! ..og får: "/etc/gdm/gdm.conf" E212: Kan ikke åpne fil for skriving Ehh... korleis omgår eg dette? PS! Eg hadde "GDM" og har no installert "KDM" for å prøva å løysa problemet. Det manglande skrivebordet ser ikkje ut til å ha noko med GDM eller KDM å gjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå