turb0man Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Har en HP Pavillion ZE 2358, som har: DVD-Brenner med to formater (+/-R +/-RW) med støtte for dobbeltlag Men den vil absolutt ikke lese en dvd -r plate som jeg brente hos en kompis Noen som har peiling på hvorfor den ikke vil det? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Har du muligheten til å teste den i en annen stasjon? Sikker på det ikke er platen det er noe galt med? Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Har du muligheten til å teste den i en annen stasjon? Sikker på det ikke er platen det er noe galt med? 5375284[/snapback] Har kun en pc med dvd leser på og det er Hp'en, og platen er helt ny og totalt ripefri Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kan være flere grunner til att platen ikke fungerer, feil på selve media, feil under brenning, eller en plate som ikke er helt kompatibel med DVD brenneren din. Testet du platen etter den var brent hos kompisen din ? Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Kan være flere grunner til att platen ikke fungerer, feil på selve media, feil under brenning, eller en plate som ikke er helt kompatibel med DVD brenneren din. Testet du platen etter den var brent hos kompisen din ? 5375618[/snapback] Dro til en annen kompis igår kveld og satt i platen i en gammel dvd-rom. Det funket helt utmerket så jeg bare kopierte filene over til en vanlig cd og tok med hjem Men jeg har jo fortsatt et problem med at dvd'en på laptopen ikke tok platen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå