DaWgMiNaToR Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Har et ganske merkelig problem med internett...jeg kommer ikke inn i det hele tatt på enkelte sider og jeg faller stadig ut av program som f.eks. bittorrent(har tre pcer i huset, og denne er den eneste det skjer med). Noen av sidene jeg ikke kommer inn på i det hele tatt er sidene til tv2 og elkjøp...rart. Når jeg prøver å konfigurere ethernet-kontrolleren(er en nForce network controller som sitter på et Epox 8KDA3+ hovedkort..), så får jeg opp: "Bad request! Your browser (or proxy) sent a request that this server could not understand. If you think this is a server error, please contact the webmaster. Error 400" Hva kan jeg gjøre for å løse dette problemet, og samtidig få tilgang til de sidene jeg ikke kommer inn på? Lenke til kommentar
ivarhoff Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 De sidene du kommer inn på ligger sikkert i cachen på nettleseren din, sånn at du egentlig ikke kommer inn på noe... Lenke til kommentar
abducted Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hvilken nettleser bruker du? har du firewall som blokkerer? mange vesentlige parter her. Lenke til kommentar
DaWgMiNaToR Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Bruker Internet Explorer...har en firewall av typen Trend Micro, men den ser ikke ut til å blokkere noe... Lenke til kommentar
abducted Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Bruker Internet Explorer...har en firewall av typen Trend Micro, men den ser ikke ut til å blokkere noe... 5383842[/snapback] sjekk det opp da hvis du deaktiverer firewallen og skifter til firefox. så kan det hende det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå