smoke Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) har disse tingen i pc`n nå, skal bytte ut endel kansje alt, men er det noe som enda kan brukes? eller noen som vil kjøpe noe av det? PS: jeg skal ha intel cpu og geforce kort hvorfor: fordi jeg vil. jeg ønsker også en raskest mulig pc. også raske hardisker i love speed pc`n min nå: Hoverkort: MSI 845PE MAX2 CPU: intel pentium 4 2,8ghz pc533 "northwood" Ram: Cruicial pc2700 ddr-dimm 512MB og ddr-dimm 512mb Hardisker: Westerndigital 80gb harddisk Westerndigital 200gb harddisk Skjermkort: msi Geforce FX 5900 Ultra Endret 3. januar 2006 av smoke Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 du bør egentlig pensjonere alt sammen der utenom den 200gb disken. 80gb er vel grei nok om den er 7200rpm 8mb cashe. men oppgi et budsjett, så kan vi hjelpe bedre Lenke til kommentar
smoke Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) he he budsjet= ca 10k og jepp det er 7200 8mb Endret 2. januar 2006 av smoke Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) da kan du sette den som backup ellno, som os vil den uansett bli tregere enn en ny s-ata disk. kabinettet tok jeg fra micrpolex, resten fra netshop. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC7bscand&mcat=c134 du får denne kassa med vindu til 200 extra, om det sku være ønskelig. kan anbefale det, da jeg har samme selv, bare i sølv er klar over at rammen er noe svak, men det er 2 gb, og det gir rom for en større cpu. skal du ha 2gb med god timings så må du opp 6-800 kr. mulig andre merker enn ocz har billigere, men jeg liker ocz, og anbefaler det. ellers så er skjermkortet og rammen på tilbud denne uka, så om du bestemmer deg for dette, så bør du bestille kjapt. Endret 3. januar 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Spirre sitt oppsett er bra, bestill mens kortet er på tilbud! Sparer en del på det om du skal ha 7800GT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg