Gå til innhold

Skal oppdatere pc`n?

Anbefalte innlegg

har disse tingen i pc`n nå,

skal bytte ut endel kansje alt, men er det noe som enda kan brukes? eller noen som vil kjøpe noe av det?

PS: jeg skal ha intel cpu og geforce kort ;)

hvorfor: fordi jeg vil.

jeg ønsker også en raskest mulig pc. også raske hardisker :D i love speed :D:love:

pc`n min nå:

Hoverkort: MSI 845PE MAX2

CPU: intel pentium 4 2,8ghz pc533 "northwood"

Ram: Cruicial pc2700 ddr-dimm 512MB og ddr-dimm 512mb

Hardisker: Westerndigital 80gb harddisk Westerndigital 200gb harddisk

Skjermkort: msi Geforce FX 5900 Ultra

Endret av smoke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da kan du sette den som backup ellno, som os vil den uansett bli tregere enn en ny s-ata disk.

kabinettet tok jeg fra micrpolex, resten fra netshop.

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC7bscand&mcat=c134

du får denne kassa med vindu til 200 extra, om det sku være ønskelig. kan anbefale det, da jeg har samme selv, bare i sølv ;)

er klar over at rammen er noe svak, men det er 2 gb, og det gir rom for en større cpu. skal du ha 2gb med god timings så må du opp 6-800 kr. mulig andre merker enn ocz har billigere, men jeg liker ocz, og anbefaler det.

ellers så er skjermkortet og rammen på tilbud denne uka, så om du bestemmer deg for dette, så bør du bestille kjapt.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...