Superior Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Korriger meg om jeg tar feil: Om dette partiet får gjennomslag for sitt synspunkt og får fjernet åndverksloven så kan jeg da helt lovlig gjøre følgende? : Laste ned hvilken som helst film jeg ønsker gratis (såfremt den er lagt ut av noen) Det samme om musikk Kjøper man en bok så kan man kopiere hele innholdet og legge det ut på hjemmesiden sin, helt lovlig. Fremføre en helt tro kopi av en stand-up komikers show og ta betaling for det Lage min egen Donald Duck tegnefilm og selg den. Kopiere kildekoden til windows XP, tilpasse det ørlite grann, og så selge det som "Dottows". Opprette dottenware.no, en side med fokus på hardware. Så tar jeg og kopierer alle artiklene til hw.no ordrett og legger de ut på min side. Laste ned hvilket som helst dataspill gratis 5388120[/snapback] Ja hvorfor skulle du ikke få lov til dette? Fordi all kultur hadde dødd. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Stem RV.. 5990338[/snapback] ... hvis du er i mot å belønne kreativitet. 5990354[/snapback] ... eller bare har lyst til å irritere narsissistene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå