Rex_Rodney Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Noen som kan fortele meg hvorfor det ikonet til windows bilde og faks behandling har blitt borte fra bildene mine, har prøvd og høyreklikke og velge program og bruke dette men ikonet er borte, legger ved bilde av åssen det ser ut nå . åssen får jeg tilbake ikonet? My Webpage Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Prøv å høyreklikke på filen, velg 'Åpne med', velg 'Velg program' og så klikker du på 'bilde & fax..'. Hak av for 'Alltid åpne med ..' Med forbehold om rett bruk av norsk oversettelse, selv bruker jeg engelsk. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 ja er det jeg alltid har gjort før, men virker ikke nå . . Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hva er det som ikke virker? Er det bare ikonet som er feil? Åpner du 'bilde & fax..' når du klikker på ikonet? Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Ja, men bare at det er bare en helt hvit ikon, var ikonet til bilde og faksbehandling før, aner ikke hva som skjedde Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Du kan forsøke Tweak UI. http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx Nederste valg der er "Repair", kan reparere ikoner i utforsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå