cyberspin Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 noen som har bestillt kaldkatode rør fra microplex nå i det siste ? altså dual rør 30 cm .. står at det følger med en bryter/switch .. åssen ser den ut ? egner den seg for panelmontasje ? følger det med festebraketter til selve røret ? åssen festes de ? :smile: [ Denne Melding var redigert av: cyberspin på 2002-09-08 14:41 ] Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Den er en bra bryter med og rør i rundt plastik Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 har hørt at de knekker veeeldig lett så hver forsiktig Lenke til kommentar
xqus Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 De knekker ikke helt uten videre. Jeg har to enkle, og de kom inni en plast sak, og der ligger de fremdeles. Men uten denne tror jeg de kan knekke ganske lett ja :wink: Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 du kan ta de ut av røret og feste de til kabinettveggene med silikon .. skal visst fungere bra Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Kom på en ting...Jeg har "gammeltypen" av katode fra microplex, altså kun det 3 mm tykke glassrøret. Jeg tapet det fast i sidedøren med Scotch tape... Men det funket jo genialt! Sitter som et skudd, lett og fjerne om nødvendig, og det er gjennomsiktig. "etterlater ingen rester" :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå