Kenneth Dammyr Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Flott tilbakemelding. Fryktelig festlig tolkning av handlingen! :!: Jeg kan vel si så mye som at vi har utelatt mye nødvendig informasjon fra handlingen fordi da ville filmen blitt alt for lang. Da kan man kanskje spørre seg om vi ikke skulle kutta ned på hele historien. Og så skjønner jeg at det er lyden som er ankepunktet her. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Veldig proft laget ungre hr. dammyr. Likte klippingen og filmingen veldig godt. Også synes jeg walker var litt tøft skildret i filmen. Hvordan fikk dere til den fokus effekten på kameraet forresten? Den var veldig stilig. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Hvordan fikk dere til den fokus effekten på kameraet forresten? Den var veldig stilig. 5440227[/snapback] Vi bare vridde på fokusringen Utfordringen lå i å ikke røre kameraet sin posisjon, siden vi skulle animere med det samme bildet. Man kan se det er noe ujevnheter ved fokuseringene. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Må si jeg ble imponert. Skulle gjerne laget en repotasje om filmen, men jeg inntar sengen nå. Mektig bra! *Sette Kenneth som idol på filmindustrien* Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Veldig bra film! :!: Hvilket program brukte du til å redigere filmen i? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Veldig bra film! :!: Hvilket program brukte du til å redigere filmen i? 5485655[/snapback] Trofast bruker av Premiere Pro 1.5 Lenke til kommentar
joachim2k Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sinnsykt fet film! Likte spesielt alle kjørescenene, men MASSE annet bra også da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Veldig bra film! Mange gode utsnitt der og absolutt en underholdene historie. Men du som går på media må tåle litt konstruktiv kritikk. Først av alt må jeg si at det kanskje ble litt rotete. En mistet litt stedssans rundt omkring. Det andre er at jeg tror det hadde blitt litt bedre om du fokuserte om litt raskere blandt annet der Chuck snakker med sjefen. Men ellers en utrolig bra og underholdene film. Veldig godt jobba. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hihi. Eg såg denne på Amandus. Kjempemoro ;-) Stilig å sjå noko med fart og spenning slik. Kjende jo sjølvsagt igjen namnet ditt med det same. :-) Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Utrolig bra film! Har holdt på en del med lego selv, så dette var jo morsomt å se! Jeg har faktisk også laget noen små lego-animasjonsfilmer, sammen med noen kompiser og med webkamera. Det er gøy å lage film! Skulle gjerne gått media... (Mye jeg gjerne skulle gjort...) Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 linkene virker ikke skulle gjerne sett filmen gitt Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Linkene virker ikke nei, men siden det er en måned siden det var noen som skrev noe i denne tråden (utenom trulsta) er det ikke så merkelig? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Det har vært litt serverproblemer, men har lagt opp en versjon igjen nå. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 haha best ever, dere burde lage fler hvis dere har tid Lenke til kommentar
knatten Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Beklager bump, men dette var en skikkelig fet film Kenneth! Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Morro En virkelig god film Spes. bra var kjørescenene og mannen med kosten som ristet på hodet :!: Laget en en animert lego-film selv, sammen med noen kammerater på barneskolen en gang. :mimre: Vi hadde ikke engang mulighet til å redigere annet enn på kameraet :mimre: Den nådde selvfølgelig ikke halvveis opp til nivået denne ligger på, men mener å huske at figurenes gange ble ganske grei selv om vi flyttet beina på dem slik vi menesker gjør nå vi går. Så ihvertfall mer virkelighetstro ut, men tar nok mye tid. Kan godt være jeg tar feil da det er flere år siden jeg så filmen vi laget. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Får ikke lasta ned no film Fikk lasta den ned, men da var det bare en fil som varte i 38 sekunder.. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 den fungerer heller ikke hos meg heller og jeg som er en legoelsker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå