Lars-Erik Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Noen som har erfaring med LG RC7000? Eller noen andre DVD-opptager/VHS kombi som er greie, men ikke for dyre? MEN som laget EKTE DVD-video plater! Jeg har jo bestilt en Philips 3320V, men etter litt mer søking på nettet ser det ikke så lovende ut. Bla. har mange skrevet at DVD+R platene den laget ikke kan leses på veldig mange vanlige DVD-lesere (selv om Philips sier dette), ja ikke en gang på PC DVD-leser/brenner. De måtte ta opp på DVD+RW, og så kopiere den til en DVD+R på PC'en. Virker teit. Det er jo ikke DVD+R det er noe feil med når PCen kan lage lesbare plater, så det må jo være noe med Philips opptageren (kan den ikke bare "tvinge" booktype til DVD-ROM slik som PC-brenneren gjør)? Skrekksenariet er å sitte med en masse DVD-plater som jeg har tatt opp, og så ryker opptegeren, og de kan ikke spilles av på noen andre :-( (sånn opplevde man iallfall aldri med VHS :-) Så hvis det er så ille (skal teste) så åker Philips 3320'en back igjen :-( Men da er jeg akkurat like langt (trenger en DVD-opptager/VHS, og det er heller ikke januar-salg lengre, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe da) Sukk... Det skal p****er ikke være lett det her heller da :-/ Endret 2. januar 2006 av Lars-Erik Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 DVD+R må ferdigstilles før den kan spilles av på DVD-spiller eller PC. Det er en egen funksjon i menyen. Men etter det kan du ikke gjøre flere opptak på samme DVD-plate. Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 DVD+R må ferdigstilles før den kan spilles av på DVD-spiller eller PC. Det er en egen funksjon i menyen. Men etter det kan du ikke gjøre flere opptak på samme DVD-plate. 5389106[/snapback] Se svar i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=517673 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå