Gå til innhold

Hjelp til pc som takler spill ok en stund fremover

Anbefalte innlegg

Som sagt, jeg "ønsker" en pc som holder helst 1-2 år fremover. Den trenger ikke være toppklasse rangert, men den MÅ kunne kjøre nye spill uten store problemer. Hva får jeg mest igjen for? I forhold til ytelse og pris? Trenger hovedkort, cpu og skjermkort. Resten har jeg :) Og ja, helst AMD64 - ikke X2. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skjermkortet er nok i svakeste laget. Lurt å ha et skjermkort og en cpu som står nogelunde sammen, slik at de ikke bremser hverandre. Et godt "budsjettkort" er f.eks X800 GTO, men nå er jo 7800GT ganske kraftig nedsatt hos Netshop på ukens tilbud.

Lenke til kommentar
Ok...villle gått for X800 GTO

5378292[/snapback]

husk att det skal vere ok i to år! (ca) lurer på om kanskje X800XL og er litt svakt da, nei ok, det holder men ikkje noke mindre

5378315[/snapback]

Ja...men viss det bare skal holde i 1-2 år, er det vert en lapp mer da? :p

Lenke til kommentar

5378292[/snapback]

husk att det skal vere ok i to år! (ca) lurer på om kanskje X800XL og er litt svakt da, nei ok, det holder men ikkje noke mindre

5378315[/snapback]

5378345[/snapback]

ååårrhh... :p ein pc vert ganske utdatert på to år, var sikekrt ikkje slik att den går på dynga etter to år

Lenke til kommentar

DFI nF4 Ultra-D som HK pga OC potensialet og at det er et gennerelt godt kort.

A64 3700+ San Diego CPU det er den cpu'n som gir mest for penga nå. Eventuelt Opteron om du skal klokke.

Hvis du vil at det skal holde i 2 år så er 7800GT minimum.

Det er jo et fint tilbud på 7800Gt hos netshop denne uka så jeg ville bestillt der.

Lenke til kommentar

5378292[/snapback]

5378315[/snapback]

5378345[/snapback]

ååårrhh... :p ein pc vert ganske utdatert på to år, var sikekrt ikkje slik att den går på dynga etter to år

5378388[/snapback]

Har jeg sagt at den går på dynga da? :p Men ville nok gått for X800 GTO eller XL...sa aldri at X700 var "all verdens"

Men her er et:

X800 GT

Endret av sjur166
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...