trulsen Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Har en Samsung S224 DVD-spiller som skal være kompatibelt med alt unntatt DVD-RW. Jeg bruker min Plextor 16/10/40 og brenner på TDK-sine CD-R plater 700 MB. Jeg prøvd både Nero og Pinnacle sin brenningsfunksjon i Studio 8, men hver gang jeg putter en brent CD med S-VCD i DVD-spilleren så blir noe galt. Det eneste som skjer er at på displayet til DVD-spilleren, kommer det opp at filmen blir spilt og sekundene går svært fort på displayet. Tiden løper av sted (ca. dobbelt så fort som den normalt ville ha gjort). Skjermen er fremdeles svart. Jeg brukte brenningsfunksjonen i Studio 8 og brente en VideoCD. Det fungerte fint. Dog at kvaliteten på filmen var svært lav. Er det noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Har også hatt dette problemet, men det var med et fille-program. Har ikke testet Pinnacle, men bruker et gratis-program som heter VCDEasy, som produserer filer klare til brenning. Du må gjøre klar mpeg1/2-encodede filer for programmet, det gjør ingen encoding selv, men det produserer en cue/bin fil med hele (S)VCD innholdet i. Dette fungerte kjempefint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå