synsing Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Har tenkt å kjøpe litt mer minne. Tenkte å gjøre det billig! Fra før har jeg et par TwinMOS 265 ddr brikker. (512 tilsammen) Så har jeg funnet to alternativer: TwinMOS 1024 og OCZ 1024 Prisene er 750 og 795 kr. Kan lite om minne generelt, så har noen forslag til hvilke jeg bør velge? Evt andre forslag til (helst) 1024 mb minne til rundt 1000 kr? Edit: Skal brukes for det meste til bilde/videoredigering og litt spill. Jeg krever ikke spesielt heftig spillgrafikk heller Edit2: Hva med disse Endret 2. januar 2006 av firstperson Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hvis du har ett AMD system så ville jeg gått for de OCZ til 995, men hvis du har intel så ville jeg ha valgt de andre OCZ. Selv har jeg de fra TwinMos, og det er ingen dårlige brikker, jeg byttet dem ut fordi de er bortimot umulig å klokke. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 OK, regner med jeg går for 995-OCZ'ene. Vet ikke helt om de kan brukes sammen med TwinMOSen men Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 OK, regner med jeg går for 995-OCZ'ene. Vet ikke helt om de kan brukes sammen med TwinMOSen men 5374571[/snapback] Oh, skal de brukes sammen med noen andre brikker? trodde du skulle bytte dem ut jeg... nåja da vet jeg ikke helt om de går bra sammen, kan godt hende du får bedre ytelse om du hiver ut de gamle twinmosene dine... Lenke til kommentar
synsing Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 ja, men uansett blir det bare 256 ekstra, iom at jeg har TO 256 brikker og og det er to brikker i det nye settet. Så jeg dropper twinmos helt hvis ikke noen mener jeg får bedre ytelse av å kjøpe 1024-twinmos-pakka og legge til de 256 jeg har fra før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå