likferd Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Å flate hvor sint jeg hadde blitt om "of the eagle" ble resultatet Du kan jo også ha ufattelig flaks og få "of fire resistance" eller "of defense" Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hvis du går inn http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=20039 så ser du også lista med hvilke typer.. = Sorry for Off-Topic. 5386491[/snapback] Da lærte jeg noe i dag om wow og :=) Takk for info, viste ikke det der. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Å flate hvor sint jeg hadde blitt om "of the eagle" ble resultatet Du kan jo også ha ufattelig flaks og få "of fire resistance" eller "of defense" 5386950[/snapback] Du kan nå selge de unyttige for skyhøye priser til då får dem du helst vil ha, godt mulig at markedet blir mettet før den stund da :!: Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Å flate hvor sint jeg hadde blitt om "of the eagle" ble resultatet Du kan jo også ha ufattelig flaks og få "of fire resistance" eller "of defense" 5386950[/snapback] Vi mekka vel 4 sist gang tror jeg, 2stk ble of the bear og en tiger og en eagle. DPS wars med intelligence ftw Glad jeg fikk snappa til meg en av bear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå