_Sverre_ Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hei folkens, Jeg er en av dem som har vrengt lomme boken på ny grom pc. Og som en liten unge gleder jeg meg til at delene kommer i postkassen. Det er bare et problem; skjermkortet er jo ikke å oppdrive. Jeg har bestilt meg et XFX Geforce 7800GTX 512 XXX og komplett har ubekreftet leveranse av dette kortet til 1.02.2006. Det er jo helt utrolig lenge. Er det noen der ute som sitter på hard facts? Kanskje er det andre som deler min frustrasjon? Nett butikkene ser ut til å være tømt for highend deler... Et hjerte sukk fra frustrert 30åring. Sverre. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Se i tråden "For vi som har kjøpt 7800GTX 512", kortene er vanskelige å få tak i for tiden, du har noen alternativer - Smøre deg med tålmodighet - Kjøpe ATI - Kjøpe brukt til ca nypris Lenke til kommentar
_Sverre_ Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Se i tråden "For vi som har kjøpt 7800GTX 512", kortene er vanskelige å få tak i for tiden, du har noen alternativer- Smøre deg med tålmodighet - Kjøpe ATI - Kjøpe brukt til ca nypris 5374323[/snapback] Takk, sry for dobbelt post! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Se i tråden "For vi som har kjøpt 7800GTX 512", kortene er vanskelige å få tak i for tiden, du har noen alternativer- Smøre deg med tålmodighet - Kjøpe ATI - Kjøpe brukt til ca nypris 5374323[/snapback] Enda bedre.... Vente til ATi/nVidia kommer med nye high-end kort i januar/februar... Og få et bedre kort for pengene da... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Tja, disse toppkortene er jo litt vanskelig for Nvidia å lage da , sist jeg sjekket så hadde Nvida en produksjonskapasitet på rundt 5000-6000 enheter i måneden og jeg tipper etterspørselen er langt større. Edit : Vel å merke toppmodelen. Endret 2. januar 2006 av Malvado Lenke til kommentar
_Sverre_ Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Tja, disse toppkortene er jo litt vanskelig for Nvidia å lage da , sist jeg sjekket så hadde Nvida en produksjonskapasitet på rundt 5000-6000 enheter i måneden og jeg tipper etterspørselen er langt større. 5374393[/snapback] Med tanke på at 512 kortene til Nvidia ikke er ute i butikkene enda etter første runde med produksjon. så tviler jeg på at det blir lettere med de neste kortene. Vi får se. Noen som har link til den For oss som har kjøpt...posten? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Tja, disse toppkortene er jo litt vanskelig for Nvidia å lage da , sist jeg sjekket så hadde Nvida en produksjonskapasitet på rundt 5000-6000 enheter i måneden og jeg tipper etterspørselen er langt større. 5374393[/snapback] Med tanke på at 512 kortene til Nvidia ikke er ute i butikkene enda etter første runde med produksjon. så tviler jeg på at det blir lettere med de neste kortene. Vi får se. Noen som har link til den For oss som har kjøpt...posten? 5374414[/snapback] Norge fikk fra batch 1 og batch 2. Det er ganske mange flere kort en 5000-6000 som produseres... Men husk at mesteparten ender opp hos OEM partnere som Dell som selger PC'er med 7800GTX512 i SLI. Begresningen er på leveringen av 1.1ns GDDR-III moduler. Etterspørslen etter disse kortene er enorm, faktisk mye høyere enn det nVidia regnet med, selv om prisen også er høy. Etter hva jeg har hørt så kommer levering av de nye kortene ikke til å bli et problem. Tilgjengligheten kommer til å være som på 7800GTX256 Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Se i tråden "For vi som har kjøpt 7800GTX 512", kortene er vanskelige å få tak i for tiden, du har noen alternativer- Smøre deg med tålmodighet - Kjøpe ATI - Kjøpe brukt til ca nypris 5374323[/snapback] Enda bedre.... Vente til ATi/nVidia kommer med nye high-end kort i januar/februar... Og få et bedre kort for pengene da... 5374385[/snapback] Hvor trolig er det at nvidia skal kommer med noe nytt så tidlig så lenge man ikke får tak i 512MB GTX enda? Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Du kan få kjøpe mitt kort. 10.999 kroner.. pris justert etter markedet og etterspørselen Neida, men det er bare å smøre deg med tålmodighet - 512-kortet til XFX er det verdt å vente på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå