Søppelsveitt Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hei. Satt å skrev på en Fujitsu Siemens Amilo da skjermen plutslig ble svart. Den er ikke helt død for jeg kan skimte påloggingsruten, men jeg klarer ikke å tyde noen bokstaver. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
tthen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 hold inne fn-knappen, og trykk flere ganger på den knappen for øker lys-styrken. enten en av f-tastene, eller pil venstre/høyre, eller opp/ned. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 hold inne fn-knappen, og trykk flere ganger på den knappen for øker lys-styrken. enten en av f-tastene, eller pil venstre/høyre, eller opp/ned. 5374173[/snapback] Takker for svar, men datt litt ut...jeg skal altså holde inne FN-knappen for så og? Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Det kan også være du har skrudd av lyset på skjermen! Da trykker du "FN" + den tasten som gjør at du skrur på lyset (En tast mellom F1 og F10) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Hm. Det ser ikke ut til å fungere. Jeg trykker FN-knappen kombinert med F4 og lysjusteringen, men ingenting skjer. Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Antakeligvis er backlight'en i skjermen gåen. Da må maskinen til service Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Antakeligvis er backlight'en i skjermen gåen. Da må maskinen til service 5376617[/snapback] Det fungerer å koble til en skjerm da. Hvis denne backlighten er gåen, vil jeg da få en feilmelding noen plass av noe slag? Jeg minner om at jeg skimter skjermbildet på laptopen, men det er så og si helt svart. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Du vil ikke få noen feilmeldinger. Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Da er det sikkert backlighten som er gåen ja. Du kan skimte hva som er på skjermen i lyse forhold. Lever den inn på service ja, så får du satse på at du får det på garantien! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Da er det sikkert backlighten som er gåen ja. Du kan skimte hva som er på skjermen i lyse forhold. Lever den inn på service ja, så får du satse på at du får det på garantien! 5379361[/snapback] Takker for raske svar Jeg skal sjekke med garantien. Hva kan en slik service koste sånn ca, hvis garantien er gått ut? Lenke til kommentar
The Trooper Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Da er det sikkert backlighten som er gåen ja. Du kan skimte hva som er på skjermen i lyse forhold. Lever den inn på service ja, så får du satse på at du får det på garantien! 5379361[/snapback] Takker for raske svar Jeg skal sjekke med garantien. Hva kan en slik service koste sånn ca, hvis garantien er gått ut? 5379956[/snapback] servicen kan bli dyr om det ikke er garanti. Du kan sjekke garanti på din amilo (og alle andre FS datamaskiner) på www.fujitsu-siemens.se/systeminfo/ Eneste du trenger er serie nr under datamaskinen du skriver inn her. da ser du hvor lang garanti du har, om du har service der dem henter datamaskinen eller om du må sende inn den, du ser også alle deler i datamaskinen og som ble sendt med i pakken. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå