DavidA99 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Dokument.rtfHei! Har idag Abit IC7-G og P4, 3GHz@3,75 og 2x512MB Corsair XMS PC4000 som kjører stabilt 250FSB 1:1. Vurderer å anskaffe to slike brikker til, slik at jeg da får 4x512MB. Er det noen som har erfaringer med lignende oppsett. Er det mulig å opprettholde 250fsb med fire brikker? Ellers er jeg litt forundra over cpu tempen min på full load. Den topper på ca 64`C. For meg virker det litt høyt? Sys - 25 - 30`C Har Thermaltake Big-Typhoon. Takk for svar! Mvh. David Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg vil bare svare på det med gradene på CPU.. du BØR få deg en ny vifte til den.. maks grader på en cpu bør være 55`C Lenke til kommentar
DavidA99 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Mulig jeg må sjekke at kjøleren er riktig montert. Leste en del tester ang. Big Typhoon kjøleren fra Thermaltake, den skal være blant de bedre til s478. Ellers får jeg teste som du sier, en kraftigere 120mm som dytter mer luft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå