Gå til innhold

"Det oppstod en feil under lagring av Web-siden"

Anbefalte innlegg

"Det oppstod en feil under lagring av Web-siden

Web-siden ble ikke lagret på angitt sted."

Stemmer det. Jeg klarer ikke lenger å lagre tråder fra overklokking.no på maskinen min. Bytter jeg ut overklokking med hardware i adresselinja så går det fint.

Kan dere fikse dette etter hvert moderatorer. Jeg bruker å lagre visse tråder og.. ja dere forstår! :smile:

(eller er det kanskje bare jeg som ikke klarer dette?) :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke et veldig stort problem da. Som jeg nevnte i den første posten, så kan jeg bare bytte ut "overklokking" med "hardware" i adresselinja, og så fungerer det. Det må jo bety at det er oppsettet på overklokking.no det er noe galt med..

Det har jo ikke vært sånn før..

Lenke til kommentar

Funket når jeg lagret som "web page HTML only", ja....men ganske irriterende allikevel.

Virker som det har noe med http-overføringen/lagringen e.l. til selve XP å gjøre, ikke Explorer. Moviedb (databasen jeg bruker til filmene mine) har også begynt å kræsje når jeg velger "Update info from IMBD". Denne databasen er et must for meg, så klarer jeg ikke å fikse dette blir jeg nødt til å legge inn XP på nytt.

Eneste forskjellen jeg vet jeg gjorde fra den forrige innstallasjonen, var at jeg byttet ut C:-disken med en større disk, la inn Win98 på den, la så inn XP på D:-disken, (egentlig en disk partisjonert opp i tre: D:/E:/F:), og slettet så Win 98 fra C:. Høres dette kjent ut? Er det noe av det samme dere har gjort?

Lenke til kommentar

Fant ut hva som er problemet:

Q323759: Akkumulert oppdatering for Internet Explorer, august 2002

Det er denne Windows Update'n som herper. Klarte heller ikke å avinnstallere den, (den lå i hvert fall ikke i "Add or remove programs", sånn som de andre oppdateringene gjør), så jeg måtte innstallere XP på nytt.

[ Denne Melding var redigert av: JOB på 2002-09-22 19:23 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...