vegge Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 "Det oppstod en feil under lagring av Web-siden Web-siden ble ikke lagret på angitt sted." Stemmer det. Jeg klarer ikke lenger å lagre tråder fra overklokking.no på maskinen min. Bytter jeg ut overklokking med hardware i adresselinja så går det fint. Kan dere fikse dette etter hvert moderatorer. Jeg bruker å lagre visse tråder og.. ja dere forstår! :smile: (eller er det kanskje bare jeg som ikke klarer dette?) Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Klarer ikke å reprodusere feilen. Kan du si mer om hvilket oppsett du har? -VF- Lenke til kommentar
vegge Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Fil - Lagre som... i Internet Explorer 6.0 (som følger med WinXP Pro) Jeg har aldri hatt dette problemet før, men det kan selvsagt være en feil hos meg.. merkelig! [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-09-10 21:07 ] Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg får samme feilen. Har ikke prøvd å fixe det enda. Bruker windows 2000 og IE6.0 Lenke til kommentar
vegge Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Flere som har samme problem? Eller er det bare PumpAction og meg? *etterlyser litt mer respons* Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Samme problem her. Er jo ikke verre enn å kopiere alt og klistre det inn i word/web-editor. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Funker fett her.... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Det er jo ikke et veldig stort problem da. Som jeg nevnte i den første posten, så kan jeg bare bytte ut "overklokking" med "hardware" i adresselinja, og så fungerer det. Det må jo bety at det er oppsettet på overklokking.no det er noe galt med.. Det har jo ikke vært sånn før.. Lenke til kommentar
Ramboy Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Skjer med meg også, men jeg bruker sjeldent å lagre tråder (siden nye ting svært ofte legges inn). Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg har ingen anelse om hva det kan være - så da blir det vanskelig, gitt! Hvis noen finner ut av det, er det bare å si fra. Mvh. Vidar Fagerjord, siteadmin. Lenke til kommentar
bob_hund Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Får samme feilmelding. Funker hvis jeg lagrer som .txt eller "web page HTML only" Lenke til kommentar
vegge Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Kan ikke lagre web-sider! Det gjelder altså ikke bare overklokking.no. Kanskje prøve med Opera ja.. :wink: Flere synspunkter? Fyr løs! Lenke til kommentar
JOB Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Funket når jeg lagret som "web page HTML only", ja....men ganske irriterende allikevel. Virker som det har noe med http-overføringen/lagringen e.l. til selve XP å gjøre, ikke Explorer. Moviedb (databasen jeg bruker til filmene mine) har også begynt å kræsje når jeg velger "Update info from IMBD". Denne databasen er et must for meg, så klarer jeg ikke å fikse dette blir jeg nødt til å legge inn XP på nytt. Eneste forskjellen jeg vet jeg gjorde fra den forrige innstallasjonen, var at jeg byttet ut C:-disken med en større disk, la inn Win98 på den, la så inn XP på D:-disken, (egentlig en disk partisjonert opp i tre: D:/E:/F:), og slettet så Win 98 fra C:. Høres dette kjent ut? Er det noe av det samme dere har gjort? Lenke til kommentar
JOB Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Har nå innstallert XP på nytt igjen. Ingen andre OS-installasjoner inne, XP på C:-disk og ingen XP-oppdateringer eller andre programmer innstallert. Nå funker det å lagre sider fra bl.a. http://www.imdb.com!! ...skal si i fra hvis dette ikke varer... Lenke til kommentar
JOB Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Fant ut hva som er problemet: Q323759: Akkumulert oppdatering for Internet Explorer, august 2002 Det er denne Windows Update'n som herper. Klarte heller ikke å avinnstallere den, (den lå i hvert fall ikke i "Add or remove programs", sånn som de andre oppdateringene gjør), så jeg måtte innstallere XP på nytt. [ Denne Melding var redigert av: JOB på 2002-09-22 19:23 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå