Sephiroth Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 lurer på om jeg skal kjøpe DISSE ram brikkene, på ukens tilbud. men er de bra, skal bruke pcen til spilling. en annen ting er at 3-4-4-8 sier meg ingen ting. hva er de forskjellige tallene ? er den ramen for treg ? eller er det et bra kjøp ? Seph Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Brikkene er ganske bra, men egner seg ikke til overklokking. Til spilling derimot, tror jeg at de vil holde lenge. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 overklokking av ram eller cpu ?, tenkte jeg skulle klokke min x2 4200 litt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Selvsagt er det viktigst om du overklokker minnet, men det er vel vanlig å overklokke minnet samtidig som prosessoren? Jeg er ingen ekspert på akkurat det. Men siden du skal overklokke så vil jeg anbefale at du kjøper brikker med bedre timings. Endret 2. januar 2006 av efikkan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå