coban Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 ringte en expert butikk jeg hadde oversett og fikk reservere uoppfordret, så er vist en viss forskjell mellom de som nekter å ta reservasjon. Tror dette kameraet er bedre enn coolpixs1 som selges for samme pris på lefdal 5378397[/snapback] Ren spekulasjon; COOLPIX S1 vs IXUS 55 Men jeg vil utifra disse sidene konkludere med det motsatte av deg:-) Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 ja, men coolpix Videoformat Apple Qucktime Oppløsning 640 x 480 Bilder pr sek 15 i forhold til Videoformat AVI (Motion JPEG) Oppløsning 640 x 480 Bilder pr sek 30 + 320 x 240 i 60fps i inntill 1 min så canon har bedre videofunksjon for f.eks email vedlegg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Og så holder vi oss on topic . Begge kameraene er bra, og passer perfekt til ulike personers behov. Nok om det. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Bare sånn til info så er Elkjøp og Expert to forskjellige kjeder, med fint lite å gjøre med hverandre bortsett fra at de er konkurrenter. Vennligst ikke skjær alle under en kam her... Elkjøp har nemlig følgende betingelse, noe expert ikke har: "3 dagers annonsegaranti Hvis vi blir utsolgt innen 3 dager fra annonsedato, og vi ikke innen 10 dager klarer å skaffe deg det annonserte produktet, garanterer vi deg et likeverdig eller bedre produkt til samme pris. Med annonsert produkt menes her et produkt som annonseres i avis, trykksak, radio eller på TV. Internett alene er ikke et annonsemedium i forhold til Elkjøps annonsegaranti. " Og å reservere et produkt når man først er i butikken skulle vel egentlig ikke være noe problem... 5374884[/snapback] Har opplevd at elkjøpt og lefdal (i bergen) er ganske gnine på reservering. De lar deg reservere mot depositum på 15% eller der omkring (slik at du må møte opp og kjøpe kameraet for å så "angre" kjøpet om du ikke vil ha det allikevel). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Et depositum er jo til for at de som VIRKELIG vil ha varen skal få den. Ikke slik at man kan reservere fordi man "kanskje" vil ha, noe som gjør at de som virkelig vil ha varen kanskje ikke får denne. Jeg ser svært lite galt i bruk av depositum på reservasjoner. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kameraene hadde nå kommet inn, fikk en beskjed om. Kanskje heldigvis så var expert utsolgt, siden jeg istedet går for casio 750 noe med mpeg-4 video. For de som ikek har reservert, er vel prisen nå 2690 noe Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Må bare få lov å svare for min lokale expert-butikk. Sjefen der bestilte 120 stk fra sentralt, men fikk kun 60 som ble solgt til 1999. Hadde lyst å kjøpe det selv, men har et Casio, slik at jeg ikke gider. Har mer lyst på et EOS 350 kamera... Lenke til kommentar
pasivixi Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Eg jobbe i Expert. Ixus 50 var der noen leveringsproblemer, men vi fant erstatningsprodukter som vi solgte til samme pris. Vi i ansatte i expert får svi så d hyle itte av hovedkontoret hvis vi glemmer å ta inn varer som skal vær på kampanjen. Ixus50 tok vi på bestilling etter hvert som folk kom. Og en ting til, ixus kamerane gjekk ut dørene så det hvinte... hver butikk fikk tilsendt et 10-20 kamera direkte, men disse gjekk ut slaget klokka slo 7, for d va då vi åpna butikken for d salget. vi fikk inn flere kamera og satte opp folk på bestilling og reservasjon. Alle expert butikkene som er eide av expert selv hadde denne løsningen. En ting dere må tenke på at der er flere expert butikker som er slike franchise butikker som kjører et helt annet system, og di styrer selv hva di skal ha inne på lager. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 hvilke andre kameraer ble solgt til samme pris? Uansett, den 5 expert butikken som tok reservasjonen min var tydeligvis ikke en franchise. Men endte opp med å takke nei når kameraet kom inn etter å ha prøvd casio 750. ixus 50 til den prisen var et godt tilbud, men jeg var ikke kjent med mpeg4 og lengre videoopptak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå