Runar Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Har jobbet med denne en stund nå, og det hadde vært fint med noen tilbakemeldinger. Jeg vet den ikke valideres men jeg jobber med det. Link: Endret 20. januar 2010 av Runar Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Ingen som har noe å si? Var det så dårlig? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Flott side, likte den veldig godt! Eneste minus på siden: På første side, ble jeg bittelitt forvirret fordi det står Berothil bak Berothil says Norsk/English.... (det med grønn skrift burde flyttes vekk) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Hm, skal se på det siden det er en del av spillet. (at navnet på karakteren står over karakteren) Men takk for tilbakemeldingene! Lenke til kommentar
Capron Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei. Stilig side... Hvis du ser på vedlagt fil så har jeg endret på påloggingsbildet ditt (tatt bort den grønne skriften) Hvorfor? Vet ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå