Christian86 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Vil opprette en organisasjon så jeg kan få .no dome. Lurer på hvordan dette gjøres og kostander ved dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Vil opprette en organisasjon så jeg kan få .no dome. Lurer på hvordan dette gjøres og kostander ved dette? 5373602[/snapback] Du kan registrere en interesseorganisasjon tror jeg (Aner ikke hvordan, se på brønnøysundsregistrene eller noe) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Organisasjoner får vel .org domener. Opprett et vanlig enkeltpersonsforetak og du kan få deg .no domene. www.brreg.no er din venn i så måte Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 må være noe som kan registreres i enhetsregisteret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Organisasjoner får vel .org domener. Opprett et vanlig enkeltpersonsforetak og du kan få deg .no domene. www.brreg.no er din venn i så måte 5373622[/snapback] Du skal kunne få dått-no også etter det jeg vet Endret 2. januar 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 uff, jeg ringer Norid og Brreg i morgen og forhører meg. Vil lage hjemmeside for å vise bilder osv. Form for portfoile, men vil ha .no domene. Litt motivasjon for da kan jeg ikke bare drite i siden og la den seile sin egen sjø. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Brreg.no Sjekk der, der kan du registrere enkeltmannsforetak, og da kan du bestille dått-no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå