ebe Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 PC'n min startet ikke etter en natt med tordenvær... Ingenting lyser når jeg prøver å skru den på. Den er helt død! Er det poweret som har gått? Er det noe sikring, eller må det byttes ut? Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hvis du var koblet opp mot nettet, via et integrert nettverkskort på hovedkortet, kan du si hadet til det hk'et. Trooor jeg.. Har hatt samme problem. Første gangen gikk bare 56k modemet da.. Ikke så mye å gråte over.. Andre gangen, med adsl, og integrert nettverkskort på hk'et, gikk hk'et.. Arg! Og med 2 lynavledere 20 meter unna!.. lol.. Joachim Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 jaja, enda en grunn til å skaffe seg en UPS... :smile: den tar seg av både strømbrudd og tordenvær (den tar seg også av nettverket/modemet..) når kameratene mine er hos meg og "Thor med hammeren" kommer sier de at jeg burde trekke ut kontaktene (noe jeg seff driter i), som regel går strømmen etter vert, men hva skjer? joda, jeg sitter fremdeles å spiller Quake ||| Arena over internett... de fikk seg litt av ett shokk når de so det... :smile: over til spørsmålet ditt, sansynligvis er det psu'en din som har gått, prøv å bytte den.. om det fremdeles ikke fungere er det murlig at HK har tatt kvelden.. Tips: ikke stritt imot Thor om du ikke har kraftig lynsikring (UPS)... :smile: Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå