Gå til innhold

Hvilkene skjermdrivere gir høyest ytelse?

MeFF

Anbefalte innlegg

Finnes det noen skjermdrivere som er "spesial laget" for bærbare pc`er?

Jeg bruker omegadriverene, men har hele tiden et problem som gjør at når jeg skal kjøre spill, "slokner" skjermen. Jeg blir da nødt til å sette den i dvalemodus, for så å starte den igjen for at det skal gå ann å spille. Så i den anledning lurte jeg på om hvilke drivere er best til bærbare maskiner? og er det noen som vet hva som kan være galt med mine drivere? Jeg bruker de nestnyeste driverene til omega...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Omega er skjermkortdrivere til ATI-skjermkort, ikke skjermdrivere. Sjekk om omegadriverne støtter ditt skjermkort, og prøv offisielle drivere fra produsenten av maskinen, og referansedrivere fra ATI. Det finnes ikke noe sånt som en universaldriver for bærbare.

Om du vil ha noe mer hjelp kan det være lurt å spesifisere hvilken type bærbar du har og hvilket skjermkort, i det minste.

Lenke til kommentar
Omega er skjermkortdrivere til ATI-skjermkort, ikke skjermdrivere. Sjekk om omegadriverne støtter ditt skjermkort, og prøv offisielle drivere fra produsenten av maskinen, og referansedrivere fra ATI. Det finnes ikke noe sånt som en universaldriver for bærbare.

Om du vil ha noe mer hjelp kan det være lurt å spesifisere hvilken type bærbar du har og hvilket skjermkort, i det minste.

5373543[/snapback]

Jaok... har Ferrarien som er i siggen... Radeon 9700.

Men da klarer jeg meg! måtte bare se om det fantest noen "Laptop optimaliserte Skjermkortdrivere" Ingen som vet hva som er galt siden skjermen blir svart? Har prøvd med alt av forskjellige drivere, men det feiler alle noe!

Lenke til kommentar
Jaok... har Ferrarien som er i siggen... Radeon 9700.

Men da klarer jeg meg! måtte bare se om det fantest noen "Laptop optimaliserte Skjermkortdrivere" Ingen som vet hva som er galt siden skjermen blir svart? Har prøvd med alt av forskjellige drivere, men det feiler alle noe!

5373594[/snapback]

Hvis du har prøvd alt av drivere ville jeg undersøkt andre ting. Du skal ikke se bort fra at det er noe feil med installasjonen/innstillinger av OS, eller andre deler av maskinvaren - kanskje til og med skjermen i seg selv. Dette er vel også en garantisak om det ikke skyldes brukerfeil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...