sidewinder Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hei. Har satt sammen 2 pc`er i netterverk via en medion ruter. Har deaktivert alt av firewall osv, som jeg kommer på. av og til ser pc`ene hverandre, men når jeg klikker på di får jeg ikke adgang, har prøvd alt men finner ikke ut hva det kan være.... Kan noen hjelpe meg? På forhånd takk Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Når du skriver "Adgang", mener du at du får opp påloggingsboksen/passordboksen eller får du feilmelding før du kommer så langt ? Siden det bare er "av og til" at du ser den andre pc'n - Har du ping'et og sjekket at forbindelsen er ok mellom dem ? Lenke til kommentar
sidewinder Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Ja, har pinget og det fungerer fint. Har ikke fått påloggings vindu frem, er egentlig kun ute etter å finne di mappene jeg har delt på den andre pc`en. Står noe som "ingen tilgang, du har kanskje ikke rettigheter, kontakt admonistrator " eller noe slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå