stig inge Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Jeg kjøpte nettopp 2*512mb.....hadde 256mb fra før.Men da jeg skulle starte pc'en me di di nye ramen bare restarter den seg............ Men vist jeg tar ut batteriet på hovedkortet i 5sec da fungerer den wtf jeg har ikje peiling på hva grunne kan være Endret 3. januar 2006 av stig inge Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Bytt om på brikkene i de ulike sporene,oppdater BIOS evt. Kjører du med eller uten den gamle 256 brikken? Lenke til kommentar
stig inge Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 nei jeg kjører ikje med 256mb bare 1024mb......mn denn starter helt fint med bare den ram brikken på 256mb Lenke til kommentar
stig inge Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 eg har Asus K8N-E Deluxe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 RAM-trøbbel løses ofte ved hjelp av BIOS flashing Stikk inn på hjemmesiden til HK og les om dette. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 prøv også å resette cmos om ingenting anne funker. les i manualen for instruksjoner om dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå