glx-rider Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hei! Windows klikket etter inst av et program, og nå kommer jeg ikke engang inn på safemode.. Har kommet inn på repair console, og der blir jeg bedt om å skrive admin passord... Det har jeg aldri hatt\lagd.. NOen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Det finnes ulike teknikker for å fjerne det. Og administratorpassord er det på pcen. Jeg prøvde å fullføre innstillasjon av XP uten, men det gikk ikke. Kanskje du kan prøve reparasjon av windows? Har du prøvd sikkermodus? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Safe mode fungerer ikke..(prøvd f8 også videre..) Recovery er ikke det reparasjon av windows da? hmm.. administrator på pcn.. har aldri lagd noen passord,,, Noen tips til hvor den står? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Prøv å bare trykk [enter]. Utrolig nok, en standard installasjon av Windows XP oppretter brukeren Administrator uten passord (blankt)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå