Gå til innhold

Hvilken Data-animert film liker du best?

Bone

Hvilken data-animert film liker du best?  

319 stemmer

1. 1. Hvilken data-animert film liker du best?

• A Bug's Life
      0
    • Antz
      3
    • Final Fantasy: The Spirits Within
      14
    • Final Fantasy VII: Advent Children
      35
    • Finding Nemo
      27
    • Ice-Age
      106
    • Madagascar
      12
    • Monsters, Inc.
      9
    • Polar-Express
      2
    • Robots
      1
    • Shark Tale
      0
    • Shrek
      23
    • Shrek 2
      17
    • The Incredibles
      28
    • Toy Story
      36
    • Toy Story 2
      3
    • Valiant
      3

Anbefalte innlegg

Hvordan går jeg frem for å spørre om en poll da?

..håper virkelig folk vil delta på denne her! :) .. jeg har så innmari sansen for alle disse filmene! :)

5375124[/snapback]

Send ein PM (Private Message) til ein moderator på forumet, det er berre dei som har tilgang til å opprette ein poll.

5375137[/snapback]

Noe som for øvrig er ganske meningsløst. :dontgetit:

Stemte på FF:AC, selv om jeg enda ikke har sett den. The Incredibles kommer på en sterk andreplass. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min stemme falt på Advent Children.

Denne filmen er nok for spesielt interesserte, og man må nok ha et forhold til spillet før man liker den. Men det finnes svært mange Final Fantasy VII-fans der ute, og for oss er dette en orgy av gåsehud-scener og hakeslepp. Et ekte mesterverk.

5376857[/snapback]

Enig :dribble: har alltid vært fan av Final Fantasy serien, og FF7 VII har alltid vært mitt favoritt-spill. At filmen skulle bli på høyde med spillet (historie messig sett) var bare helt herlig :love:

Lenke til kommentar
Stemte på FF:AC, selv om jeg enda ikke har sett den.

5377428[/snapback]

Jeg er ganske sikker på at du ikke vil bli skuffet. ;)

Jeg stemte forresten også på FF AC :) Digger mange av filmene i pollen der, men som inbitt Final Fantasy-spiller måtte det bare bli Advent Children. Den overgår alt jeg har sett av dataanimerte filmer.

Lenke til kommentar

Ja, min også.. Etter langt om lenge, og etter mange harde valg, så falt til slutt min stemme på Finding Nemo! Men, fy F så vanskelig!!

Er det noen som har sett Robots, btw? Er den noe særlig?

EDIT: SharkTale ble jeg skuffet over, i grunnen.. Men, det er mulig den hadde fått en bedre karakter av meg, hadde det ikke vært for at jeg måtte se den med norsk tale (grunnet damen)..

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Ja, min også.. Etter langt om lenge, og etter mange harde valg, så falt til slutt min stemme på Finding Nemo! Men, fy F så vanskelig!!

Er det noen som har sett Robots, btw? Er den noe særlig?

EDIT: SharkTale ble jeg skuffet over, i grunnen.. Men, det er mulig den hadde fått en bedre karakter av meg, hadde det ikke vært for at jeg måtte se den med norsk tale (grunnet damen)..

5388319[/snapback]

Så så. Bruk heller hjernakapasiteten din på utdanningen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Stemte Ice Age men det veldig mange andre bra kandidater også :) (Toy Story etc) ikke lett å stemme... Ice Age har jeg sikkert sett hundre ganger mer enn jeg har hatt godt av, og ler like mye hver gang :D

Lenke til kommentar

Toy Story er jo animasjonsfilmen over alle animasjonsfilmer! En riktig klasikker og pioner innenfor dataanimasjon. Istid er morsom liksom, men den har ikke samme sjarmen som Toy Story.

Kunne forsåvidt stemt på alle, for animerte filmer er dødsbra.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...