Gå til innhold

Hvilken Data-animert film liker du best?

Bone

Hvilken data-animert film liker du best?  

319 stemmer

1. 1. Hvilken data-animert film liker du best?

• A Bug's Life
      0
    • Antz
      3
    • Final Fantasy: The Spirits Within
      14
    • Final Fantasy VII: Advent Children
      35
    • Finding Nemo
      27
    • Ice-Age
      106
    • Madagascar
      12
    • Monsters, Inc.
      9
    • Polar-Express
      2
    • Robots
      1
    • Shark Tale
      0
    • Shrek
      23
    • Shrek 2
      17
    • The Incredibles
      28
    • Toy Story
      36
    • Toy Story 2
      3
    • Valiant
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sleng med Boundin', herlig kortfilm fra Pixar.

5375160[/snapback]

Kunne ha gjort det, men jeg vil egentlig bare ha med "langfilmer" ..siden da er det så mange andre som kommer inn også..

Eller er det mange som er uenige? Jeg synes egentlig ikke at 5 minutter holder..

Dotten: Tusen takk! :) ..ordner den seg alfabetisk selv, eller må jeg gjøre det? Du?

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Sleng med Boundin', herlig kortfilm fra Pixar.

5375160[/snapback]

Kunne ha gjort det, men jeg vil egentlig bare ha med "langfilmer" ..siden da er det så mange andre som kommer inn også..

Eller er det mange som er uenige? Jeg synes egentlig ikke at 5 minutter holder..

Dotten: Tusen takk! :) ..ordner den seg alfabetisk selv, eller må jeg gjøre det? Du?

5375180[/snapback]

Jeg synes også bare du burde ha med langfilmer, da det har kommet noen morsomme kortfilmer, i alle fall fra pixar og dreamworks.

Så vidt jeg skjønner kommer pollen i akkurat den rekkefølgen Dotten setter den opp. Om du har ordnet filmene alfabetisk skal det ikke være så vanskelig for ham å la pollen være alfabetisk, om det er det du ønsker.

Det burde forresten vært mulig å stemme på mer enn én film, da det er utrolig vanskelig å velge. Final Fantasy: The Spirits Within er en fin og kul film. Shrek, Ice Age og Monsters, Inc (Merk: Monsters, Inc) er alle morsomme og familievenlige filmer. What to vote for ...

Lenke til kommentar
Er ikke Corpse Bride data-animert?

Nei, figuranimasjon ("dukkefilm").

Jeg trodde også lenge at den var data-animert. Til og med etter jeg så den. Var helt i sjokk når jeg til slutt fant ut at alt var dukker... Burton & Co ftw :yes:

Når det gjelder avstemningen må jeg gå for Finding Nemo (Thomas Newman :love:).

Lenke til kommentar

Min stemme falt på Advent Children.

Denne filmen er nok for spesielt interesserte, og man må nok ha et forhold til spillet før man liker den. Men det finnes svært mange Final Fantasy VII-fans der ute, og for oss er dette en orgy av gåsehud-scener og hakeslepp. Et ekte mesterverk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...