Πεισιθάνατος Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Heregud, er det mulig å poste noe mer latterlig enn det der... 5373632[/snapback] Hva med tråden "Newt32, The Demon from Heaven"? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hva med tråden"Newt32, The Demon from Heaven"? Joda. En liten fjortiss som laga den der. At least they remember my name... Lenke til kommentar
ADT Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Ehhh..... Har jeg lasta ned feil fil eller? Tror ikke du har stått mye på ski eller drevet med vintersport i det hele tatt.. Fin teknikk?? du huker deg sammen midt i lufta jo! har jo nesten ikke air time.. Greit nok at hoppet ser høyt ut, me alle kan løfte knærne å stupe fremover... nei å nei ikke imponerende, Hvis du lagde tråden for kødd for å vise hvor fælt du tryna så er det halvveis greit.. glisa litt, men ser verre ting hver gang jeg står på ski og brett med kamerater. Men hvis du var seriøs så tror jeg du må bort fra dataen litt mer.. spilte i 0,13x hastighet.. Absolutt ikke bra. Hadde hvertfall ikke tørt å skryte.. Heh, tråden er selvfølgelig ment å være bygd på ironi, og hvis noen tror at jeg mener det jeg skriver (noe jeg virkelig ikke håper på) må det være jeg som ikke er flink nok til å uttrykke meg ironisk. Jeg prøver bare å dele en artig liten hendelse fra skituren min med familien, og om det ikke ble alvorlige skader, eller det ikke var det flotteste hoppet du noen gang har sett, trodde jeg at det ville få noen til å trekke på smilebåndet. Til å være 12 år siden jeg stod på langrenn sist synes jeg heller ikke at det var "halv-shabby" at jeg kom meg fram til hoppkanten, men meg om det . Jeg skal iallefall ikke la kritikken til en som ikke kan bruke og/å dempe spiriten min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Heh, tråden er selvfølgelig ment å være bygd på ironi, og hvis noen tror at jeg mener det jeg skriver (noe jeg virkelig ikke håper på) må det være jeg som ikke er flink nok til å uttrykke meg ironisk. Jeg prøver bare å dele en artig liten hendelse fra skituren min med familien, og om det ikke ble alvorlige skader, eller det ikke var det flotteste hoppet du noen gang har sett, trodde jeg at det ville få noen til å trekke på smilebåndet. Til å være 12 år siden jeg stod på langrenn sist synes jeg heller ikke at det var "halv-shabby" at jeg kom meg fram til hoppkanten, men meg om det . Jeg skal iallefall ikke la kritikken til en som ikke kan bruke og/å dempe spiriten min. 5377282[/snapback] Eneste negative med http-protokollen er at den ikke støtter ironi og sarkasme. Syntes hvertfall det var morsomt jeg Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Trodde et øyeblikk at glx-rider også var ironisk, men det var han tydeligvis ikke (?).... Men ADT, jeg tviler på at noen andre enn glx-rider overser ironien, det var et fantastisk hopp med tilhørende elendig landing Bra kommentering også... angrer på at jeg ikke ble med morsan og farsan på skitur i dag! Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) hehe .. sorry skjønte ikke ironien.. men siden du kanskje mente det ironisk så prøvde jeg å legge frem at det ikke var så gæli.. uttrykte meg vel så det ble litt vanskelig å skjønne jeg og.. Man leser så mye rart på forumet at jeg noen ganger sliter med å se hva som er ironi eller ikke.. Endret 3. januar 2006 av glx-rider Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg lo godt jeg så fatter ikke hva folk bærer seg over. Takk for latteren jeg fikk! Jeg vil også ha snø... her i Cork er det 6 grader under sommertemperaturen... vintertemp: 9, sommer 15 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Heregud, er det mulig å poste noe mer latterlig enn det der... 5373632[/snapback] Hva med tråden "Newt32, The Demon from Heaven"? 5373637[/snapback] Æhæ! Tautally agree! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ikke dårlig, du står kanskje litt bakpå i svevet? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Her på Rjukan er det massevis med snø! Og på Gaustablikk skisenter like så. Jeg har gått til innkjøp av følgende utstyr for å ruste meg mot den harde vinteren i år: - Bergans Isogaisa Jakke - Bergans Snowdrift Bukse - Bergans Softshell Magnetic Jakke - Salomon Skate 7 Skøyteski m/SNS racingbinding - Salomon Combi Race Støvel - Madshus Trysil MG Turski m/SNS turbinding - SWIX Karbonstaver til skøyting - SWIX Aluminiumstaver til turgåing - Smørebenk, og masse div. smøring Jeg tar sikte på å komme meg litt i form i år . Langrenn er tross alt den sunneste form for idrett som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå