ADT Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hverdagens store og små hendelser sier du? Ettersom slike hopp i mange tilfeller kan gå riktig galt, har jeg glede av å vise hvordan et virkelig telemarksnedslag ser ut. Noen må jo tross alt vise hvordan det skal gjøres Opptaket er kommentert av min far og min søster, og til "headhuntere" fra Norges Hopplandslag, ja, dette kan godt aksepteres som en offisiell søknad. Skihopp (Takk til Ketchez for hosting av fil) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Et riktig så stort svev det der ja. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Ehm, filmen kommer snart... Glemte "legg ved denne filen" Lenke til kommentar
ADT Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Sprøtt, viser seg at filmen er for stor... Må vel forminske den på et vis først. I'll be back! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Men, har du hoppet i en langrennsbakke? o_O Lenke til kommentar
ADT Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 DER skulle det være fikset, fungerer det ikke for noen, installer QuickTime, eller blås i hele greia Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Fint å se at noen har det gøy i hvert fall. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Det der må det være mulig å slå. Kanskje jeg skal ta meg en tur ut i morgen når det er lyst. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 For et vakkert svev. Du er min store helt Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hoppe på ski er ikke alltid så lett som alle skal ha det til... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Bwahahaha, flirte faktisk. Første jeg tenkte på var en frosk, hoho Lenke til kommentar
ADT Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Ser man på det i sakte film, evt. pause/start mange ganger, har jeg fin teknikk helt fram til selve landingen, der jeg knekker sammen på tre punkter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 DER skulle det være fikset, fungerer det ikke for noen, installer QuickTime, eller blås i hele greia 5373315[/snapback] Media Player Classic gjør susten Fantastisk hopp, mye bedre enn de proffe på TV Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 hoho :!: Nå fikk jeg ENDA mer lyst til å stå på ski. Har hatt lyst til det i hele vinter, men alldri blitt no av. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ehhh..... Har jeg lasta ned feil fil eller? Tror ikke du har stått mye på ski eller drevet med vintersport i det hele tatt.. Fin teknikk?? du huker deg sammen midt i lufta jo! har jo nesten ikke air time.. Greit nok at hoppet ser høyt ut, me alle kan løfte knærne å stupe fremover... nei å nei ikke imponerende, Hvis du lagde tråden for kødd for å vise hvor fælt du tryna så er det halvveis greit.. glisa litt, men ser verre ting hver gang jeg står på ski og brett med kamerater. Men hvis du var seriøs så tror jeg du må bort fra dataen litt mer.. spilte i 0,13x hastighet.. Absolutt ikke bra. Hadde hvertfall ikke tørt å skryte.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ser ingen link. 5373577[/snapback] Skihopp 5373137[/snapback] Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Heregud, er det mulig å poste noe mer latterlig enn det der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå