Fredrik Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Darwin Awards deles ut hvert år til mennesker som på ytterst teite måter har klart å ta livet av seg, eller få seg selv alvorlig skadd. Les om kandidatene i 2005 her http://darwinawards.com/ Dagbladet har skrevet en sak om det: http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/01/02/453620.html --- Fy faen, så dumme folk er. Endret 2. januar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Leste det i sta. Helt genial måte å ta livet sitt på, i allefall han som ble nr. 1 :!: On Second Thought: Er det riktig å le av andres dødsfall, selv om de er så ekstremt dumme (og igrunn morsomme å lese om) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 han som skulle plukke et par miner for å sprenge elefanter fortente det nestne, hehe. men kan nesten lure på hva noen av de tenkte Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Ja, det er helt riktig. Det er morsomt at de dør, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Hehe, joda.. Ganske dumme er de nå Edit: Skriveleif Endret 2. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Synes veldig synd på kjæresten til han i det første tilfellet. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ja, men tenk hvor mye han nabon må ha ledd! HAHA! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Huske tilbake til mummi-mannen her i Norge. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 fylla har skylda. smarting, noe makabert men: eid. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Er så feil og le av det at jeg begynner å le. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 det viser hvor lite folk egentlig tenker over hva de gjør. det var jo ingen av de som topper listen som gikk for å drepe seg selv; det er jo en hel serie ulykker.... Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Kjøpte den siste boka da jeg var i statene, anefales absolutt! Mange morsomme historier der;) Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Haha, hvem bruker en håndgranat som vekt for å få børsta i skorsteina? Også sveiser den fast :!: Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Den siste der med han som hadde skjært av seg balla lo jeg av så jeg begynte å grine:P Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 En av de bedre Darwin-historiene jeg har lest, er om to kompiser som skulle på dynamitt-/fisketur. En av de hadde kjøpt en stor campingbil/pickup eller no på avbetaling, og de to dro sammen med bikkja ut på et islagt vann for å fiske, men også leke seg litt med noen dynamittgubber de hadde med seg. En dynamittgubbe ble tent, og pælma langt bortover isen. Bikkja løp instinktivt etter, og hentet dynamitten i munnen. Hundens eier eller kameraten griper da fatt i et gevær/rifle de selvfølgelig hadde for hånden (husker ikke alle detaljer) for å drepe hunden, som var på vei mot dem med en tent dynamittgubbe i munnen. Han bommet, og skadeskøyt bare hunden, som klynket seg under pickupen. Bikkja eksploderte, og bilen sank ned i vannet/sjøen. Jeg husker ikke regnestykket, men eieren av pickupen måtte betale _mye_ på bilen hver måned over tre år. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 den sterkeste overlever, naturen tar livet av dem som er så dumme Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 så JÆVLI bra playmofetish :!: Ingen som har noen flere darwin historier da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå