ZerBox Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg satte 525kr over til konto 7066.05.20692 som forklart på partyticket. Skrev KID også, men var ingen plass på nettbanken til hvor jeg kunne skrive(adress as the receipient of the payment): Partyticket c/o KANDU Henrikibsensgate 7 0179 Oslo Jeg tenkte at det ikek gjorde noe å unnlot å skrive det. Nå har det gått 3-4dager uten at betalingen har fått virkning. Det står enda bare Payment Pending. Nå er det bare 20timer til billetten blir kansellert. Hva skal jeg gjøre? Kan ikke sende mail til partyticket, for de bruker 48timer før de kan behandel mailen. finner ikke noe telefonnummer til partyticket heller hjelp!!!! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Av nyskjerrighet: hvorfor blir biletten kansellert? Sorry at jeg ikke kan hjelpe, men ville nok sendt en mail (ta kopi) slik at du har bevis på hva det måtte være... Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Grunnen til at de blir kanselert er for å skille de som er seriøse og betaler fra de som bare bestiller. Du kan ta TG for eksempel. La oss si de har 3000 plasser som de kan sette av til ivrige nerder. Men det er mange fler enn 3000 som ønsker å komme dit. Så derfor har de et system at du har en frist på å betale billetten hvis ikke så blir den lagt ut for nytt salg så andre som er mer seriøs har mulighet til å få seg en billett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå