tthen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Har en pc uten tv-utgang. Pc'en har kun vga-utgang. Fins det noe adapter fra vga til s-vid, eller andre type løsninger? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Vil ikkje nokon av desse virke? https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Lenke til kommentar
tthen Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 ser ut som det er ekstern tv-tuner, med video inngang. ikke video utgang. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Vet at Cypress har overganger motsatt vei, fra S-video, Scart, Component osv til VGA. Men disse koster rundt 1000,-+. I Lyd & Bilde så står det at www.interconnect.no skal være importør, men de står ikke på sidene deres. Det nok mange som trenger motsatt, men ikke den veien du trenger. Tror den billigste løsningen er å anskaffe nytt skjermkort m/tv utgang. Vil på det sterkeste anbefale Nvidia da. Min bror hadde ATI, og fikk aldri bildet slik det skulle på TVen, men med Nvidia kom det kjapt og enkelt. Har selv også hatt problemer med mitt gamle ATI kort å få det riktig på TV. Hvordan skjermkort har du i dag? Lenke til kommentar
tthen Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 det er en acer bærbar pc. Acer AS 3003LMi/AMD Sempron 3000+/15"/512MB/80GB/DVD-DUAL/WLAN/XP Home ikke eget skjermkort, kun delt med hovedminne. tror ikke det er mulig å sette på eget skjermkort på denne modellen. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Da tror jeg det kan bli vanskelig å finne. Du må nok lete utenfor norge, gjerne på tyske TV og data sider, de har mye rart, de fleste har engelsk språk tilgjenglig også. Det eneste du kan gjøre er nok å kjøpe en TV med VGA inngang, litt dyrt, men det funker. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Er vel en slik du trenger tenker jeg.. Link Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Var som sagt ikkje overbevist sjølv der nei. Men nokon av desse da? http://www.hjemmekino.no/guide/kobling_dvd_projektor.asp Edit: Tviler på om eg er til nokon hjelp her. Endret 4. januar 2006 av Ulvestad Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Den Stiiig linket til er det som trengs. De to andre linkene så må skjermkort utgangen støtte de formatene som kablene gir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå