exin89 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Nei jeg spiser vel egentlig mest med venstre side av munnen, men spiser litt med begge og, akkurat som med datamusa, har den nesten alltid i høyre, men bruker den i venstre innimellom, deilig med litt annen hånd innimellom (vanskelig i begynnelsen) men man venner seg til det og. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Blir mest venstresida, men grunnen er vel at jeg hadde strikk på høyresida noen måneder og skjeivt bitt. Vane vil jeg si Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Tygging er for pyser. 5373194[/snapback] Signed Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Tygging er for pyser. 5373194[/snapback] Så enig, så enig. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Bare et lite synspunkt: Hvorfor inni granskogen skal trådstarter vite hvilken side du tygger maten på? Hva har dette av interesse? Kommer det til å endre hans hverdag? (eller har alle med disse trådene fritidsproblemer?) Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hvorfor inni granskogen skal trådstarter vite hvilken side du tygger maten på?Hva har dette av interesse? Kommer det til å endre hans hverdag? 5373697[/snapback] Rett og slett fordi avstemninger er gøy. Neida, jeg er ganske enig med deg. Men snart får vi vel tråder som "hvilken hånd onanerer du med?", "hvor ofte pusser du vinduene?", "hvor mange kosedyr har du i sengen?", etc. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Bare et lite synspunkt: Hvorfor inni granskogen skal trådstarter vite hvilken side du tygger maten på? Hva har dette av interesse? Kommer det til å endre hans hverdag? (eller har alle med disse trådene fritidsproblemer?) 5373697[/snapback] Da kan du også spørre hva vitsen med "OT-Baren" delen er. Dumt spørsmål. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Bare et lite synspunkt: Hvorfor inni granskogen skal trådstarter vite hvilken side du tygger maten på? Hva har dette av interesse? Kommer det til å endre hans hverdag? (eller har alle med disse trådene fritidsproblemer?) 5373697[/snapback] Da kan du også spørre hva vitsen med "OT-Baren" delen er. Dumt spørsmål. 5373710[/snapback] OT baren trenger ikke bare brukers til slike teite/uintresange tråder. OT baren kan brukes til alt du lurer på eller ting du har lyst til å dele med resten av folket, som ikke passer inn i de andre kategoriene. Tviler litt på at de laget OT baren fordi de ville vite hvilken side av munnen du tygger på. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Hvorfor inni granskogen skal trådstarter vite hvilken side du tygger maten på?Hva har dette av interesse? Kommer det til å endre hans hverdag? 5373697[/snapback] Rett og slett fordi avstemninger er gøy. Neida, jeg er ganske enig med deg. Men snart får vi vel tråder som "hvilken hånd onanerer du med?", "hvor ofte pusser du vinduene?", "hvor mange kosedyr har du i sengen?", etc. 5373704[/snapback] Grunnen er fordi jeg ikke kan spise med min venstreside av munnen i dag, grunnet av ising i tanna. Får ikke en person lov å spørre om det han lurer på? Det er et fritt land er det ikke? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg tygger med begge sidene, men tror jeg bruker venstre mest. *tygge* Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Den ene dagen høyre, den andre dagen venstre. Jeg lever farlig. Endret 2. januar 2006 av Solid Knight Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Begge sider for å jevne ut hulla :-D Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Spiser da som en mann, tygger med høyre Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Tygger mest med høyre side. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Tygger som regel maten på venstresiden, men pleier å bytte litt på hvilken siden jeg spiser med. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Stenger denne da det stort sett går i de samme svarene, uten særlig interesse. Blir fort telletråd ut av slikt (jaja, vet, postcount er ikke aktivert i OT, men det kan endre seg i fremtiden). Men som en annen tråd jeg stengte tidligere idag, denne vil bli lagt til "finurlige men akk så meningsløse temaer å starte poll om" listen min, så får vi se hva tiden byr på. Så da er denne bak lås og slå. Setter denne fyren her til å vokte over døren; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg