mg_martin Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 skulle inn på min eksterne harddisk idag,men oppdaget at det ikke var mulig uten å taste inn et passord. hvor i all verden kom den ifra? ingen i familien min sier at de har vært nær den bortsett fra min far som selvfølgelig var dum nok til å legge in no software som fulgte med. "Toshiba Pushbutton manager"- elns. det er der feilen kommer fra! han sier at han ikke har satt no passord beskyttelse på den,men den er der jo tydeligvis da. det jeg egentlig skal frem til er om det er noen form for default passord på den. har prøvd følgende: admin,administrator,toshiba osv osv. jeg har mulighet for å fjerne passordbeskyttelsen,men da blir alt jeg har lagt inn der borte noe som egenltig er uaktuelt da jeg har ca 100 gig med filmer og lignende liggende inn på den... hvis noen kan hjelpe meg hadde jeg vært veldig taknemmelig! på forhånd takk mvh. Martin Lenke til kommentar
friskies Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Slå faren din i hue og begrav ham i hagen. Eller så kan du lese dokumentasjonen til disken og se om det står noe default passord der. Jeg tviler sterkt på at passordet skrur seg på av seg selv uten at brukerne får vite hva passordet er hehe Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 har vært inne på tanken. eneste er at det ikke står noe annet om passordbeskyttelse enn at man har mulighet for det.... blir så klinforbanna!!:@ Lenke til kommentar
friskies Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Sjekk om du kan laste ned en pdf-manual fra produsentens hjemmeside eller om de har en FAQ, kanskje det står noe mer utfyllende der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå