st.anger Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Heisann! Tenkte jeg skulle oppdatere softwaren i routeren til nyeste versjon. Går derfor inn på 192.168.1.1 og trykker inn korrekt passord. Kommer da inn på siden, problemet er bare at selve siden er helt ødelagt. Mange kategorier mangler og man kan rett og slett ikke gjøre noe som helst der inne. Har prøvd dette både med opera og explorer. Har også prøvd med forskjellige pc'er med både trådløs og kabel-tilkobling. Noen som har har råd til hvordan jeg kan løse dette? mvh Tom Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Oppdater firmware eller resett routeren. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Da ville jeg prøv resett knappen. Den er på baksiden, ved siden av strøm kontakten. Lenke til kommentar
st.anger Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Ordnet seg til slutt. Fant svaret her om noen har samme problemet. Endret 2. januar 2006 av st.anger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå