Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Noen som bruker thumbscrews til hovedkortet ? eller sitter de ikke bra nok ? Har et par-tre poser med thumscrews, så tenker jeg smeller på de på hk'et da det kommer tilbake fra komplett.. Om ingen har noen argumenter imot.. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 er ihvertfall en del av de spacerne som har andre gjenger. Det vil hvertfall være et godt argument Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 jaja, det merker man fort ;p bare tenkte så ikke thumbscrewne har lett for å dette ut, så man plustelig hører hovedkortet detter mot døra liksom Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Så lenge det er samme gjengene på spacere å thumbscrews så skal det nokk gå så fint så Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) jaja, det merker man fort ;p bare tenkte så ikke thumbscrewne har lett for å dette ut, så man plustelig hører hovedkortet detter mot døra liksom 5372892[/snapback] Har holdt på og bygge pc i noen år men jaggu aldrig sett en pc der hovedkortet har løsnet. Thumbscrews sitter ikke noe bedre enn vanlige skruer men for all del er det samme gjenger og plass rundt hullene på kortet er det ikke noe i veien for og bruke dem. Endret 2. januar 2006 av Chevelle Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 akkurat det med løsnet var ironi da ;P men da kjører jeg på med det da jeg får igjen hovedkortet mitt ;P Takk for svarene.. OT: Chevelle.. ikke noe negativt,heller postivt: Du likner på han mythbustersduden på det ene bildet ditt x] ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå