co2 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 http://imdb.com/title/tt0375679/ i don't see what all of the fuss is about. a friend of mine suggested it to me a few weeks back and i wish he hadn't. every subplot made EXTREMELY bigoted characters out of seemingly normal people. i understand that was the point, but it was to the point of being unrealistic, simplistic and ridiculous. i felt dumber after watching it. So bad. Like, honestly, it might be the worst movie I've seen this year...and keep in mind, I saw Fantastic Four. Kan noen vennligst gi et innblikk i hvordan filmen er? -Av og til virker den fantastisk, for andre helt tragisk. Lurte på om jeg skulle se den, så jeg ville spørre her, de som har sett den. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg har ikke sett den, men jeg har samme inntrykket som deg, at det er veldig blandede meninger om denne filmen. Søsteren min har sett den, og hun syntes visst den var veldig dårlig. Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 En temmelig god film, men kanskje høye forventninger gjorde at enkelte ble skuffet. Noe drittfilm er det ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Faen og, dreit meg ut igjen.. Endret 3. januar 2006 av Sundiver Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 att den har 8.5 på imdb sier vel sitt, er jo helt sikkert noen som ikke liker den, men sånn er det jo alltid.. jeg synes den var drit bra, og vel så det Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Veldig bra film. Hadde en på VHS en gang i tiden. Den sjokkerte meg samtidig som den var nesten perverst fascinerende.. definitivt ikke en film for alle, men de som ønsker å berøres på punkter de ikke visste de hadde bør ta en titt.. anbefales Jeg skal garantert kjøpe den på DVD og. 5373206[/snapback] Er ikke den Crash det er snakk om, det er derimot snakk om en annen film som kom i 2004 med samme navn. Disse filmene har ingenting med hverandre å gjøre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg elsket den. Ikke like mye som Magnolia, men den var virkelig god. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg vil gå så langt og påstå at det var en av 2004`s beste filmer. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg elsket den. Ikke like mye som Magnolia, men den var virkelig god. 5374000[/snapback] Det vil jeg også henge meg på, å mene! Anbefaler den sterkt!! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg vil gå så langt og påstå at det var en av 2004`s beste filmer. 5375240[/snapback] Så den på kino i 2005 så jeg tør påstå at den ligger i topp3 listen min for 2005. Fantastisk film, løp og kjøp! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 En av de beste filmene jeg så i 2005 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 En MEGET bra film, er ikke noe annet å si om den saken. Topp tre fra 2004... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg vil gå så langt og påstå at det var en av 2004`s beste filmer. 5375240[/snapback] Vurderte å se denne filmen... Leste påstanden din, og så filmen etterpå. Tenkte jo at siden noen kan hevde det du der hevder, så er det nød til å være en bra film. Link til min omtale av filme Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg vil gå så langt og påstå at det var en av 2004`s beste filmer. 5375240[/snapback] Enig... Hva en kjempe bra film Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe filmen når den kommer på DVD. Har enda ikke sett den på DVD forresten. Noen grunn til det? Ble jo tross alt laget i 04. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg så den på Platekompaniet for over en måned siden, og på Play.com har de den til 14 pund. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe filmen når den kommer på DVD. Har enda ikke sett den på DVD forresten. Noen grunn til det? Ble jo tross alt laget i 04. 5541892[/snapback] 22 feb. på cdon.com iallefall. Ellers så har jo Play.com denne inne på lager. Edit: For treg, igjen... Endret 2. februar 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Synes den var temmelig bra.. Litt klisje innimellom da. Men sitter igjen med et bra inntrykk! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Syns Crash nøsta de forskjellige historiene bra sammen. Det var hjerteskjærende tilstander og noen få overraskelser. Det holder for meg som god underholdning. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg å et par kamerater så halvparte, den tiden var så sinnsykt kjedelig at vi ikke så resten, hadde ikke noe særlig sammenheng i det hele tatt da. Er det slutten som gjør den så bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå