Gå til innhold

Hva menes om "Crash"?

co2

Anbefalte innlegg

http://imdb.com/title/tt0375679/

39m.jpg

i don't see what all of the fuss is about. a friend of mine suggested it to me a few weeks back and i wish he hadn't. every subplot made EXTREMELY bigoted characters out of seemingly normal people. i understand that was the point, but it was to the point of being unrealistic, simplistic and ridiculous. i felt dumber after watching it.

So bad. Like, honestly, it might be the worst movie I've seen this year...and keep in mind, I saw Fantastic Four.

Kan noen vennligst gi et innblikk i hvordan filmen er? -Av og til virker den fantastisk, for andre helt tragisk.

Lurte på om jeg skulle se den, så jeg ville spørre her, de som har sett den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig bra film. Hadde en på VHS en gang i tiden. Den sjokkerte meg samtidig som den var nesten perverst fascinerende.. definitivt ikke en film for alle, men de som ønsker å berøres på punkter de ikke visste de hadde bør ta en titt.. anbefales :) Jeg skal garantert kjøpe den på DVD og.

5373206[/snapback]

Er ikke den Crash det er snakk om, det er derimot snakk om en annen film som kom i 2004 med samme navn. Disse filmene har ingenting med hverandre å gjøre.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Tenkte jeg skulle kjøpe filmen når den kommer på DVD. Har enda ikke sett den på DVD forresten. Noen grunn til det? Ble jo tross alt laget i 04.:hm:

5541892[/snapback]

22 feb. på cdon.com iallefall.

Ellers så har jo Play.com denne inne på lager.

Edit: For treg, igjen...

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...