Vetlite Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Hei Hvis spørsmålet har vært oppe før er det greit med ei henvisning bare (link) Har lest guidene, men lurer bare på om Linksys Kampanje pakke WRT54G+WUSB54G hos NetShop er noe for meg? Skal ha en surfepc opp på internett trådløst. Er denne smertefri å koble opp og vil dette virke i lag med ADSL fra ngt, Cisco677i og Nextphone. Tenkte meg kabel til hovedpcen og trådløs til 2ern. Edit - Er PCI kort en fordel framfor USB når det gjelder disse pakkene? Endret 2. januar 2006 av Vetlite Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hvis nettverket skal være enkelt, så vil nok alt som selges idag møte de kravene du setter. Jeg synes alltid at et PCI kort er bedre enn USB, men det må du se om du har plass til... du får bedre mottak med PCI ihvertefall.... Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Takker for svar Må sette meg mer inn i dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå