Stihg Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) index.php; Når det ikke står noe <div id=""> for den første "diven" som skal brukes på siden blir <div id="center"> brukt automatisk, men saken er den at jeg skal bruke <div id="meny_head"> Setter jeg inn <div id="center"> før den første teksten på siden, blir det helt fucka opp! Samme gjelder header.php og sikkert alle filer. Kan noen forklare hva jeg må gjøre? Endret 2. januar 2006 av Stihg Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Det er ikke lett å forstå deg, pga. manglende visuell forklaring. Men kan du ikke bare bruke id="Center" på hovedsiden hvor alle andre include filer ikke bruker id="Center".. skulle ikke det gå greit da? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Skjønnte heller ikke helt jeg heller, men lag en statisk html side (fra topp til bunn) så deler du den opp i forskjellige php biter (det som er toppen på siden kaller du f.eks top.php, innhold kaller du center.php og slutten kaller du footer.php) så bruker du include for å samle sammen de forskjellige bitene. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg forstår ikke hva du mener.. Men avslutter du divene på riktig plass? Og hva er koden til IDen Center? Lenke til kommentar
Stihg Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Sorry, min feil men har fikset det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå