stigos3000 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Hallo. Har en gammel IBM pc stående på rommet som jeg bruker til å se film på og som "gjestepc". Har litt penger nå så tenkte jeg skulle kjøpe ny ram til den. Lurte på om denne passer! Her info om rammen som står i pcn fra før: Endret 2. januar 2006 av stigos3000 Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 finn ut åssen hovedkort du har, er ikke sikkert at det støtter 256mb rambrikker Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg trur det faktisk skal støtte 256 brikker. Hvis at det gjør det, vil denne brikken passe? Er ganske grønn på RAM Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Den passer nok, men det er ikke sikkert den virker. Hvis du har BX-hovedkort var det et eller annet med at den ikke kan bruke dobbeltsidige RAM-brikker. Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Altså med "passe" så mener jeg å virke Hovedkortet støtter i alle fall DIMM, er usikker på hvor mye ram det takler. Jeg krysser fingra og tar sjansen! Skal bestille noen greier uansett og har råd til et tap på 75 kr Endret 3. januar 2006 av stigos3000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå