Gå til innhold

litt hjelp?

prozon_

Anbefalte innlegg

Abit BD7II-RAID Hovedkort S478/533mhz

I845E, ATA/133,ATX,DDR,LAN,USB2.0

som dere ser står det LAN på teksten til hk-et.

betyr dette at det er nettverkskort integrert på hk-et?

noen som har erfaring med demokjøpte vare på komplett?

svarte varen til forventningene?

var varene godt behandlet(uten hakk og merker o.l.)?

hva står raid for?

takker for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er innebygd nettverkskort på det hovedkortet.

Info om RAID finner du Her

Dell Dimension 8200 :sad:

CPU :: Intel Pentium 4 'NW' 2.0GHz

GFX :: ASUS v8440 GeForce4 Ti4400 128Mb DDR

RAM :: 2x256 PC-800 RDRam

HD :: 2xWD800BB i Raid 0

+en Floppy :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Eskil87 på 2002-09-08 12:23 ]

Lenke til kommentar

Demovarene fra komplett kan være ganske mye rart. Her finner du ting som komplett har hatt i utstillingsmaskiner, ting de har fått igjen på angrefristen og erstatninger fra leverandører. Du har ingen garanti for at folk har behandlet ting pent, men det skal være testet av komplett. Manglene som den aktuelle varen har, SKAL være listet opp. Alle mangler og feil utover dette må regnes som en vanlig mangel ved varen som beskrevet i kjøpsloven.

Tror også det er full garanti på demovarer (og like lang reklamasjonsrett etter kjøpsloven) men jeg er ikke 100% sikker på dette, så rett meg hvis jeg tar feil. Jeg fant ikke noe skriv på dette på komplett.no, men hvis du søker på "demo + komplett" så finner du en del poster på akkurat dette emnet.

Lenke til kommentar

Eneste erfaring jeg har med innebygget nettverkskort er fra ASUS A7V8X, som for øvrig har et Gigabit :grin: kort innebygget, hei hå her gåre unna!! Har annet "snop" også, men det har vel for så vidt ingenting med saken å gjøre!

http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7v8x/overview.htm

Demovarer som nevnt over, kan være så mangt. Er prisen grei, er det kanskje ikke så dumt, men jeg velger å kjøpe nytt, for da får jeg hva jeg betaler for.

Lenke til kommentar

Har kjøpt en god del hovedkort på demo fra komplett.no, og har enda til gode å få noe som ikke fungerer. Det hender imidlertid at det er mangler på kortene (kabler / manual mangler), men hvis dette ikke står på varen du kjøper kan du bare maile dem og be dem om å sende det du mangler. (Har gjort det...)

-KJ

EDIT: Trykkleif

http://www.fellowship.no/forum/

[ Denne Melding var redigert av: jevel på 2002-09-08 17:59 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...