Beyma Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg har en pc og jeg bruker trådløst.. Når spiller av på WMP O.L Hakker det veldig ofte.. Men når mutter ikke er hjemme og drar ledningen tvers over huset funker det fett.. Vet ikke hva det er.. Jeg har en Pc på Amd 64 3400++ 512 mb så tror ikke det har noe med det.. Noe som kan hjelpe?? WMP=Windows media player Lenke til kommentar
nifty Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Spiller du av f.eks en dvd film krever denne relativt mye båndbredde. Har du ikke 100% bra signal vil det lugge noe helt grusomt. Trekk kabel, eller juster opp sendestyrken på basen din, dersom det er mulig ! _nifty_ Lenke til kommentar
persistent Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Enig med nifty, film krever mye båndbredde og kvaliteten avhenger av hvor godt signal du har, her spiller også ruteren inn , om du har b eller g standard. 60% av g vil selvfølgelig gi bedre enn 60% av b. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg har topp signal.. jeg tror det har noe med rammen.. Flere forslag? Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 litt vagt dette. Er det når du streamer fra nett? Isåfall hva? lyd? bilde? ingenting av dette er spesifisert i noen av trådstarters poster. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Det liksom hele pc når jeg har lyd og bilde.. innimellom bare stopper pc i et halvt sek. og så fortsetter den... Lenke til kommentar
nifty Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Det er ikke slik at du har et USB WLAN kort, som bruker relativt mye CPU når du streamer ? Dette sammen med kraften som brukes for å vise f.eks film, eller psille mp3 , kan muligens føre til etterslep også ?! Men uansett så er ikke 54 MBIT WLAN det samme som for eksempel 54 MBIT Twisted pair ( Dersom det var noe som het det .) lengre responstider, og lavere upstreamhastighet er noe som kjennetegner WLAN ... _nifty_ Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Nei.. min sitter rett i pc.. i en socket.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå