reyerd Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg har: Stort midi tower kabinett av merket chieftech med innebyggd strømforsyning på 340w med usb, firewire og lyduttak i front. Hovedkort er asus socket 754 med en 64 bits 3000+ cpu. 512 mb pc3200 ddr minne fra twinmos. 200Gb s-ata harddisk fra western digital. Nec Dvd + og - r/rw brenner på 16x. 48x cd brenner. Geforce 4 ti4200 128mb ddr minne skjermkort. Maskinen har gigabyte nettverksutak, coax og optisk digital ut for lyd, masse usb porter, logitech mx 510 optisk mus og microsoft tastatur med masse ekstra snarvei knapper. Skjerm er samsung SyncMaster 793DF 17", Har kopiert fra annonsen min på finn.no, vil ha 4500,- for dette å det synes jeg er en grei pris. Den bærbare som jeg har fått forespørsel å bytte mot er, fikk ikke mer info..hp pavillion 2,8ghz pent 4 med 512 mb ram og 60 gb hd hvor mye mellomlegg kan det bli på noe sånnt? eller hva kan en slik bærbar være verdt? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 bærbare holder prisen lenger enn en stasjonær.. Det er bedre marked for brukte bærbare.. Er ikke helt sikker, så vil ikke tippe/foreslå mellomlegg.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Husk at P4 i bærbare pcer utvikler mye varme og trekker mye strøm. Det trekker ned verdien på den bærbare. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Har kanskje vært enklere å sett værdien av den bærbare vist jeg har hadd detaljert spesifikasjoner! Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg vil si at bærbare taper seg like raskt i pris da batterier o.l blir dårligere med tiden, altså må du regne med å investere i batteri til 1000,- Ellers høres jo den maskinen ut som en riktig sinnatagg. Gamlingen har en bærbar med 2GHz P4 prosessor og den høres ut som en flymaskin under avgang. Altså ikke noe å anbefale. Men sånn mellomlegg, nja hva skal en si, jeg vil si dem stiller ganske likt, skjermkortet ditt er riktignok gammalt, men du har 64bits prosessor. Du får en bærbar som ganske sikkert er gammal, tung og stygg. Så hvis noen skulle hatt penger så er det vel deg. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Er en hp pavillion ze 5430 maskin, noen som vet hva noe sånnt kan være verdt og hvor gammel den er? Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Ingen som aner noe om den maskinen? Finner ikke no info om den på siden til hp Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 bra bærbar, hatt en sånn sjøl inntil jeg ble lei av den sinnsyke prossesoreren så jeg skifta til en acer aspire 1680, mye bedre enn den gamle for og si det sånn.. hvorfor?? jo fordi den har en elendig prosseseror på 2,8 som er nesten ingenting, DE beste prossesorerene er mye bedre centrino fra intel. dem har blitt laget spesielt til bærbare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå